توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
پوشاک بانوانتازه های دنیای مد

جذاب‌ترین مدل‌های شال کلاه

جذاب‌ترین مدل‌های شال کلاه

شال کلاه به عنوان یک اکسسوری همواره تاریخچه‌ای قدیمی در صنعت مد و پوشاک داشته‌ است. نه تنها در پاییز و زمستان بلکه در فصول دیگر سال نیز از آن‌ها می‌توانید متناسب با موقعیت آب و هوایی و جنس‌ بافت، به عنوان بخش کلیدی در استایل خود بهره ببرید.

سیرافی ها| سرویس مد و پوشاک –
 اگر از من بپرسند که مزیت زمستان چیست؟ بدون شک می‌گویم قابلیت لایه بندی لباس‌ها که نه تنها کارآمد و نیاز اساسی محسوب می‌شوند، بلکه سبکی خاص را به استایل ما ارائه می‌دهند. بله، من در مورد شال و کلاه و طیف گسترده آن چه از لحاظ جنس و طرح و طول‌های مختلف و چه به لحاظ روش‌هایی که می‌توانید آن‌ها را ست کنید و بپوشید، صحبت می‌کنم.

زیباترین نمونه های شال کلاه زنانه

شال کلاه دخترانه دو رنگ جدید

 

شال کلاه دخترانه

 

شال کلاه دو رنگ شیک

 

شال کلاه سرمه ای شیک دخترانه

 

شال کلاه جدید

 

شال کلاه طرح دار ظریف پاییزه

 

شال کلاه

 

شال کلاه

 

شال کلاه قلاب بافی شده

 

شال کلاه گلدار طرح دار

 

شال کلاه طرح دار گلدار

 

شال کلاه ظریف دخترانه

 

شال کلاه

 

شال کلاه ست دخترانه

 

شال کلاه ست ، شال کلاه دخترانه

 

شال کلاه ست

 

شال کلاه دو رنگ شیک

 

شال کلاه دستکش ست بافت درشت


شال و کلاه مورد علاقه شما در این لیست کدام است؟ نظرات و تجربیات خود را در پایین همین صفحه در بخش “ارسال نظر” با ما و همراهان سیرافی ها به اشتراک بگذارید.

 
 
مرضیه گرجی

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا