توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
پوشاک بانوانتازه های دنیای مد

مدل‌های جذاب تونیک سایز بزرگ

مدل‌های جذاب تونیک سایز بزرگ

آنچه موجب محبوبیت تونیک سایز بزرگ در میان افراد سایز بزرگ شده است، بی‌شک راحتی و تنوع جنس و رنگ آن هاست. همچنین، به دلیل اینکه این مدل تونیک‌ها معمولا بلند هستند، پایین تنه و قسمت هایی که کمتر تمایل دارند در معرض دید باشند را به خوبی پوشش می‌دهند.

سیرافی ها| سرویس مد و پوشاک –
 تونیکی را انتخاب کنید که با فرم اندام شما هماهنگ باشد. بطور کلی اندام افراد با فرم‌ها و سایز‌های مختلفی شناخته می‌شود. نکته‌ای که در زمان خرید تونیک سایز بزرگ باید مورد توجه قراد دهید این است که بهتر است به دنبال تونیک‌هایی باشید که بیشترین هماهنگی را با فرم اندام شما دارند و ویژگی‌های مثبت اندام شما را نمایان‌تر و نواقص آن را پنهان می‌کند.

نحوه انتخاب تونیک سایز بزرگ

  • اگر پایین تنه شما نسبت به بالاتنه، پهن‌تر است (فرم اندام گلابی)؛ تونیک سایز بزرگی را انتخاب کنید که توجه را به سمت شانه‌های شما جلب کند. همچنین، بهتر است تونیک را از بین نمونه‌های چاک دار که چاک آن تا پهن‌ترین قسمت اندام شما کشیده شده باشد، انتخاب کنید. برای برجسته‌تر نشان دادن شانه‌ها نیز، به دنبال تونیک‌های سایز بزرگ یقه هفت و یقه قایقی باشید و برای ایجاد تعادل در قسمت بالا و پایین اندام، از یک گردنبند چوکر یا دستمال گردن به عنوان اکسسوری بهره ببرید.
  • اگر اندام شما به عنوان اندام سیب شکل شناخته می‌شود، یعنی بالاتنه درشت تری نسبت به پایین تنه دارید؛ باید تونیکی را انتخاب کنید که توجه را به سمت پایین تنه شما جلب می‌کند. بنابراین، تونیک سایز بزرگ کوتاه با یقه هفت برای شما مناسب‌تر است. این مدل تونیک، تاکید را بر روی پایین تنه و توجه را به سمت صورت شما جلب خواهد کرد.

 

زیباترین نمونه های تونیک سایز بزرگ

 

تونیک سایز بزرگ شیک


تونیک سایز بزرگ دخترانه


تونیک سایز بزرگ دخترانه بلند طرح دار


تونیک سایز بزرگ بلند


تونیک سایز بزرگ طرح دار شیک


تونیک سایز بزرگ طرح دار


تونیک سایز بزرگ طرح دار شیک


تونیک سایز بزرگ طرح دار


تونیک سایز بزرگ مجلسی


تونیک سایز بزرگ آستین کلوش


تونیک سایز بزرگ طرح دار بلند


تونیک سایز بزرگ طرح دار


تونیک سایز بزرگ مجلسی


تونیک سایز بزرگ طرح دار


تونیک سایز بزرگ بلند


تونیک سایز بزرگ حریر بلند 


تونیک سایز بزرگ حریر طرح دار


تونیک سایز بزرگ حریر بلند


تونیک سایز بزرگ بلند


تونیک سایز بزرگ بلند


تونیک سایز بزرگ بلند طرح دار


تونیک سایز بزرگ بلند حریر


تونیک سایز بزرگ حریر بلند


تونیک سایز بزرگ بلند حریر


اندام خود را همان طور که هست دوست داشته باشید. سبک مورد علاقه شما برای تونیک سایز بزرگ کدام است؟ نظرات و تجربیات خود را در پایین همین صفحه در بخش “ارسال نظر” با ما و همراهان سیرافی ها به اشتراک بگذارید.

 
 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا