دکوراسیون و چیدمان

مدل روتختی عروس؛ بهترین‌ها را با ما ببینید!

توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

مدل روتختی عروس

به عنوان یک تازه عروس باید به دنبال مدل روتختی عروس شیک و خاصی باشد! انتخاب یک روتختی زیبا برای تخت خواب عروس یکی از مواردی است که خیلی از شما در مورد آن فکر می‌کنید. اگر هنوز روتختی مناسبی را برای تخت خود یافت نکرده اید، با مدل‌های جدید آن آشنا شوید تا ایده‌های جذابی در ذهن شما پدید آید.

سیرافی ها| سرویس دکوراسیون –
 معمولا دکوراسیون اتاق خواب عروس، جذاب‌ترین بخش چیدمان جهیزیه است. به نظرتان کدام یک از المان‌های موجود در اتاق خواب چشم گیرتر خواهد بود؟ همان طور که خیلی از شما حدس زده اید، معمولا تخت خواب و به دنبال آن روتختی، عنصر اصلی در این فضاست. ما نیز امروز در این مطلب به بررسی نمونه‌هایی از این روتختی‌ها با توجه به نحوه‌ی دکوراسیون اتاق خواب پرداخته ایم.

دنیای امروز از همه لحاظ با دنیای پدربزرگ‌ها و مادربزرگ هایمان تفاوت کرده است. دیگر مادری مثل گذشته با دست‌های خودش برای دخترش جهیزیه آماده نمی‌کند! امروزه همه چیز خریده می‌شود. روتختی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به لطف طراحان و تولیدکنندگان، تنوع بسیار زیادی برای مشتری‌ها وجود داشته و به طور تقریبی تمامی سلیقه‌ها پوشش داده شده است. بسته به سبک طراحی داخلی تان، رنگ بندی فضا و سلیقه‌ی خود اقدام به انتخاب روتختی خود کنید. روتختی عروس لزوما دارای چین و گل گلی نیست! سبک مدرن سنت‌ها را کنار زده و ساده‌تر و بی آلایش‌تر عمل می‌کند. 

۱. مدل روتختی عروس مدرن

مدل روتختی عروس، مدل مدرن
اگر طرحی نه چندان شلوغ و نه تک رنگ ساده مدنظرتان است، این نمونه می‌تواند باب میل شما واقع شود. بافت ایجاد شده بر روی پارچه توانسته است طرحی ساده بر روی آن ایجاد کند. رنگ طوسی نیز از آن دسته رنگ‌های خنثی است که مکمل بسیار خوبی برای رنگ‌های دیگر به خصوص صورتی است. ترکیب طوسی در کنار صورتی، اتاق خواب را زنانه‌تر و دوست داشتنی‌تر می‌کند. در حقیقت شما فضایی مناسب برای هر کدوم از زوجین خلق کرده اید. خز مصنوعی نیز در دو رنگ برای تخت خواب استفاده شده است. به طور کلی خز نوعی تجمل و در عین حال گرما را به محیط بخشید و یک گزینه‌ی محبوب برای طراحان داخلی به شمار می‌آید.

۲. مدل روتختی عروس رنگارنگ

مدل روتختی عروس، مدل رنگارنگ
اگر اهل هنر و موسیقی هستید و به وجود یک دنیای رنگی اعتقاد دارید، ما این گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم! معمولا افرادی که علاقه‌ی زیادی به گل‌ها و رنگ‌ها دارند این علاقه و میل را در زندگی خود حتی دکوراسیون منزلشان بروز می‌دهند. انتخاب چنین روتختی شادی می‌تواند محیط شما را شاد و سرزنده کند، اما باشد در نحوه‌ی استفاده از این رنگ‌ها اعتدال را فراموش نکنید. در واقع بهتر است حسی از طبیعت درونتان را به محیط تزریق کنید و محیط را در رنگ‌های شلوغ و تند غرق نکنید. به باقی وسایل به کار رفته، رنگ و فرمشان دقت کنید.

۳. مدل روتختی عروس ساده

مدل روتختی عروس، مدل ساده
بهتر است به دنبال تهیه یک ست روتختی برای منزل نوعروس باشید. کلا همه چیز وقتی در هماهنگی کامل با یک دیگر باشند نتیجه‌ی مطلوبی در بر خواهد داشت؛ بنابراین هنگام انتخاب روتختی به ملحفه، بالش و … نیز فکر کنید. نمونه‌ی آورده شده یک نمونه‌ی بسیار خوب برای افرادی است که به دنبال سادگی و کمی تنوع به طور هم زمان اند. طرح پارچه‌ها با وجود سادگی، وقتی در کنار رنگی شادتر به کار رود، انرژی لازمه را به محیط تزریق کرده  و در عین حال فضا را از کسل کننده بودن به دور می‌کند.

۴. مدل روتختی عروسکی

مدل روتختی عروس، مدل عروسکس
این گونه مدل‌ها معمولا برای نوعروس‌ها بیشتر انتخاب می‌شود. زیرا حالت و طرح پف دارش کنایه‌ای از لباس عروس داشته و اگر با رنگ سفید به کار روند این حس بیشتر القا خواهد شد. شما هم با دیدن این عکس، حس زندگی را در آن احساس کردید؟ به ترکیب رنگ‌های روشن آن به خوبی بنگرید. به کاغذ دیواری آن بنگرید. به تمام جزییاتی که باعث می‌شوند یک کلیت بی نظیر خلق شود به خوبی بنگرید. جزییات هستند که کل را خلق خواهند کرد.

۵. مدل روتختی عروس  گل برجسته دار

مدل روتختی عروس، مدل گل برجسته دار
این مدل روتختی‌ها جدیدتر نمونه‌های ساده‌ی آن است و طرفداران خاص خود را داراست. اکثر افراد علاقه دارند هنگامی که مهمان دارند از چنین روتختی‌هایی استفاده کنند و برای دیگر موارد از یک روتختی دم دستی‌تر استفاده می‌کنند. رنگ بنفش روشن و یا یاسی از آن دسته رنگ‌های محبوب برای اتاق خواب عروس است که نه مانند رنگ صورتی دخترانه‌تر است نه مانند رنگ‌های سرد بی روح. به نحوه‌ی ترکیب رنگ فضا دقت کنید. رنگ‌های اصلی به کار رفته در آن شامل سفید، کرم، بنفش، طوسی، آبی-بنفش می‌شود. شما نیز می‌توانید با کمی حوصله و سلیقه همین پالت رنگ را در اتاق خواب خود ایجاد کنید.

۶. مدل روتختی عروس حاشیه دار

مدل روتختی عروس، مدل حاشیه دار
یکی از شیک‌ترین مدل‌های موجود، روتختی‌های حاشیه دار ساده است. این طرح‌ها شما را هیچ گاه خسته نخواهند کرد و همیشه روی مد خواهند بود. به تصویر بالا نگاه کنید؛ انتخاب این ترکیب رنگی محیط را بازتر و بزرگ‌تر نشان داده و حس سبکی به فضا می‌دهد. اگر از این ایده استقبال می‌کنید، با الگو برداری درست از آن، اتاق خواب خودتان را به این شکل دیزاین کنید. تنها نگرانی که شاید داشته باشید، کثیف شدن رنگ روشن آن است. اما زیبایی رنگ‌های روشن را به هیچ وجه نمی‌توان انکار کرد.

۷. مدل روتختی عروس گلدار

مدل روتختی عروس، مدل گلدار
طرح‌های گلدار معمولا مورد پسند بسیاری از نوعروسان بوده و به سراغ طرح‌های گلدار می‌روند. نکته‌ی قابل توجه انتخاب رنگ رو تختی است. اگر به سراغ رنگ‌های خاص‌تر همانند آجری هستید، باید مهارت کافی در دکوراسیون باقی فضا به خرج داده و بتوانید یک کلیت هماهنگ و متعادل را خلق کنید. از طرفی این رنگ از آن دسته رنگ‌های سنگین و لوکس است که اگر می‌خواهید برای چنین فضایی استفاده کنید، باید استایل وسایل انتخابی در راستای هماهنگی با آن قرار داشته باشد.

به ما بگویید در مطالب بعدی شما را با مدل کدام یک از لوازم و وسایل موجود در منزل آشنا کنیم؟ نظرات خود را در انتهای همین صفحه در قسمت “ارسال نظر” با مخاطبان سیرافی ها در میان بگذارید.

 
 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا