توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
مذهبی

فال روزانه یکشنبه 20 آبان 1397

فال روزانه یکشنبه 20 آبان 1397

فال روزانه یکشنبه 20 آبان 1397 برای متولدین فروردین ماه، فال روزانه بیستمین روز از آبان سال 97 برای متولدین اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر و …

فال روزانه یکشنبه 20 آبان 1397

سیرافی ها| سرویس سرگرمی – با فال روزانه بیستمین روز از آبان سال 1397 برای متولدین هر ماه همراه ما باشید.
 
فروردین
امروز دوست صمیمی شما با وضعیتی نارات و افسرده برای درد و دل پیش شما می‌آید. برای او دو گوش شنوا باشید و سعی کنید او را به بهترین شکل راهنمایی کنید. از سرزنش کردن او پرهیز کنید، چراکه بعید نیست خود شما نیز به سادگی در شرایط او قرار بگیرید. برای اینکه در جمع و نزد دیگران بیشتر محبوب باشید، ایده‌های ذهنی خلاقانه خود را بیشتر مطرح کنید.

اردیبهشت

امروز حساب و کتاب امور مالی‌تان حسابی ذهنتان را به خود مشغول می‌کند. در چنین شرایطی بتهر است تمام توانایی و هوش خود را بکار گرفته و با انجام برنامه‌ریزی‌‌های صحیح خود را وضعیت بحرانی بیرون بکشید. نگران نباشید؛ زیرا با اقدام‌های بموقع و حساب شده همه چیز بخوبی پیش خواهد رفت. مدتی است که رابطه شما با شریک زندگی‌تان مطلوب نیست و احساس می‌کنید بسیار از یکدیگر فاصله گرفته‌اید. گمان می‌کنید که او دیگر مثل سابق حس خوبی نسبت به شما ندارد. اگر برای بهبود رابطه شما اولین قدم را برداردید خواهید دید که اینگونه نبوده و شما اشتباه فکر می‌کرده‌اید. رفتن به یک سفر حتی سفری کوتاه، می‌تواند روحیه هردوی شما را به شکل باورنکردنی تغییر دهد.


خرداد

مدتی است که سخت مشغول انجام کارهای مختلفی هستید و خستگی به شدت بر شما غلبه کرده است؛ دوست دارید هم اکنون همه چیز را رها کنید و کمی استراحت کنید. از آنجایی که زندگی روزانه‌ شما چه در محل کار و چه در خانه به یک چهاردیوراری محدود شده است، بد نیست که کمی به زندگی‌تا هیجان دهید و از این وضعیت خارج شوید. همین حالا اقدام کنید و برای یک آخر هفته مهیج با دوستان‌تان برنامه ریزی کنید. به تازگی فردی که مدت‌هاست در کنار شماست، نظر شما را بخود جلب کرده است، اما شما سعی می‌کنید علاقه خود را نسبت به او بروز ندهید و نسبت به سیگنال‌های مثبتی که او می‌فرستد بی‌تفاوت رفتار می‌کنید. پیشنهاد ما به شما این است که با خود و او صادق باشید و در اولین فرصت این موضوع را با او مطرح کنید.


تیر

امروز زمان مناسبی است تا از حس کنجکاوی خود بیشترین بهره را ببرید. اکنون شما در موقعیت مناسبی قرار دارید و می‌توانید با شرکت در کلاس‌های مورد علاقه خود تجربیات مناسبی را برای آینده‌ کاری خود کسب کنید. چیزهایی که شما در این زمان خواهید آموخت شما را به هیجان خواهد آورد و می‌تواند پله‌ای برای رشد و ترقی شما باشد. شما در زندگی مشترک‌تان فردی قابل اعتماد و احترام هستید و شریک زندگی‌تان نیز به شما ایمان دارد. او قصد دارد با خرید هدیه‌ای شما را غافل گیر کند! روزهای خوشی در انتظار شماست.


مرداد

مدتی است غمگین بنظر می‌رسید و این موضوع را دیگران نیز متوجه شده‌اند. در رابطه خود با فرد مورد علاقه‌تان به مشکل برخورده‌اید اما نگران نباشید؛ فردی که انتظارش را ندارید شما را در حل این مشکل کمک خواهد کرد. در رابطه با مشکلاتی که در کار شما نیز پیش آمده باید هوشیار باشید؛ سعی کنید مشکلات عاطفی بر مسائل کاری شما تاثیر منفی نداشته باشد. هر چند همکاران شما نیز از وجود مشکل شما آگاه شده‌اند و سعی دارند تا به شما در این خصوص کمک کنند، ولی در نهایت این شما هستید که باید مشکلات را پشت سر بگذارید.


شهریور

امروز باید سعی کنید استرس بر شما غلبه نکند. در کار شما مشکلی پیش آمده که شما را بسیار نگران کرده است، اما باید بر استرس خود مسلط باشید، بزودی مشکل‌تان حل خواهد شد. این موضوع مانند چالشی است که شما می‌توانید توانایی خود را در خصوص مدیریت استرس محک بزنید. از طرف دیگر شما قدرت ذهنی بالایی دارید که در چنین شرایطی می‌توانید به بهترین شکل از آن کمک بگیرید. امروز زمان خوبی است تا در یک کافه گرم با دوست خود یک قرار رمانتیک داشته باشید. سعی کنید از صحبت کردن در مورد موضوعات مهم و جدی پرهیز کنید و فقط خوش بگذرانید.


مهر

امروز خبری را خواهید شنید که در ابتدا شما را نگران می‌کند، ولی در نهایت این خبر به نفع شما تمام خواهد شد. بنابراین ناراحت نباشید. پیشنهاد می‌کنیم برای رفع نگرانی اطلاعات بیشتری در خصوص این خبر کسب کنید. کشف چیزهای جدید همواره جذاب و لذت بخش بوده است. بزودی اقدام به کاری می‌کنید که تا حالا جرات انجام آن را نداشته‌اید. بعد از انجام آن خواهید فهمید که ریسک کردن لذت بخش است و باعث پیشرفت شما می‌شود.


آبان

امروز در کارتان به مشکلی برمی‌خورید که این مشکل کار شما را بطور کامل متوقف می‌کند. مراقب باشید که این موضوع شما را ناراحت و عصبانی نکند. در چنین شرایطی کار خاصی از دست شما بر نمی‌آید؛ بنابراین بیهوده تلاش نکنید و با همکارانتان مشورت کنید. بزودی به یک مهمانی خاصی دعوت می‌شوید ولی حوصله شرکت در آن را ندارید. با وجود بی‌حوصلگی حتما در آن مهمانی شرکت کنید. دیدار با افراد خاصی در آن مهمانی به نفع شما خواهد بود.


آذر

بزودی یکی از آرزوهای شما به واقعیت تبدیل می‌شود و شاید در ابتدا باور آن برای‌تان سخت باشد؛ ولی خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کرده و انرژی‌های منفی را از خودتان دور کنید. مسیر روشنی پیش پای شماست. موقعیتی که اکنون در آن قرار دارید، نتیجه زحمات زیادی است که تا بحال برای آن کشیده‌اید و همه به این موضوع واقفند؛ پس حالا که با موفقیت فاصله زیادی ندارید از حرکت باز نایستید. یکی از دوستان شما به شما علاقه دارد ولی آن را به زبان نیاورده است. شما از رفتار او متوجه این موضوع شده‌اید. در اولین فرصت مناسب با او صحبت کنید تا از موضوع بطور کامل اطلاع پیدا کنید.


دی

اخیرا مشکلات زیادی برای شما پیش آمده و در برخی موارد نتوانسته‌اید تصمیم‌های خوبی بگیرید؛ به همین دلیل نسبت به خود بدبین شده‌اید و این موضوع شما را آزرده کرده است. سعی کنید قدری واقع بین باشید؛ همه آنچه که پیش آمده تقصیر شما نیست و بخش بزرگی از آن از کنترل شما خارج بوده است. پس از سرزش خود دست بردارید. همانند گذشته به تلاش خود ادامه دهید و بهترین‌های خود را در کار و زندگی خود ارائه دهید. اجازه ندهید که این وضعیت گذرا باورهای شما را نسبت به خودتان تغییر دهد. مدتی قبل در مورد موضوعی به یکی از نزدیکان خود قولی داده‌اید. بهتر است هرچه زودتر به آن عمل کنید وگرنه سو تفاهم بدی پیش خواهد آمد.


بهمن

امروز حوصله انجام هیچ کاری را ندارید و دوست دارید در خانه بمانید و بیشتر استراحت کنید اما حواستان باشد که این کار شما را بیشتر کسل می‌کند. برای بازیابی انرژی از دست رفته بهتر است بیشتر با دیگران در ارتباط باشید. چند روزی است که یک سو تفاهم باعث شده تا گرمی رابطه شما و عشق‌تان کم شود. بهتر است در این خصوص با او بیشتر صحبت کنید. صحبت کردن کلید حل بیشتر مشکلات است. بزودی تغییری در موقعیت شغلی و وظایف محوله به شما پیش می‌آید؛ در ابتدا از این تغییر ناراحت خواهید بود ولی پس از مدتی خواهید دید که این موضوع به نفع شما خواهد بود.


اسفند

مدتی است که نسبت به یکی از همکاران خود حس خوبی دارید و دوست دارید با او رابطه برقرار کنید؛ اما بهتر است با احتیاط عمل کنید. شروع یک رابطه عاطفی بدون فکر قبلی می‌تواند به شکست منجر شود. شما تجربه این موضوع را دارید و باید مراقب باشید که دوباره شکست جدیدی برای شما رغم نخورد. برای انجام کارها با خانواده خود مشورت کنید؛ در واقع آن‌ها قابل اطمینان ترین دوستان شما هستند. در روند کلی زندگی شما تغییری پیش آمده که شما را کمی نگران کرده است. باید بدانید که هیچ پیشرفتی بدون تغییر حاصل نمی‌شود؛ بنابراین نگرانی شما بی‌مورد است. با اعتماد بنفس و تلاش رو به جلو حرکت کنید. آینده از آن شماست.

 
 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا