توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
اصول و فروع دیندارو خانه معنویدعا و طلسممذهبی

دستورالعمل کارگشایی و سهولت و آسانی در انجام کارها

دستورالعمل کارگشایی و سهولت و آسانی در انجام کارها

دعای ذیل از مجربات و امور موکد است. به جهت سهل و آسانی در همه کارها و به سادگی انجام شدن امورات سخت و صعب ، در شب جمعه نیت و غسل کند و سپس وضو گیرد و مبلغی پول را جهت کمک به مسکین و مستمند کنار گزارد و به مکانی پاک و خلوت و سکون رود و با آرامش و توکل به خداوند دعای شریفبرای آسان شدن امور و رسیدن به هدفی مهم و حاجتی ارزشمند و حساس ، از دستورالعمل کارگشایی مجرب ذیل استفاده کند.

[اِلهی وَ رَبّی قَدِانْقَطَعَ رَجائی عَن الْخَلْقِ وَ اَنْتَ رَجائی فَلاتَقْطَعْ مِنْ فَضْلِكَ رَجائی یا لَطیفٌ]
را ۱٢٩مرتبه با توجه قلبی به معنی آن قرائت نماید . این عمل را تا شب جمعه بعدی به طور مداوم و بدون ایجاد وقفه انجام دهد و در آخرین جمعه همه صدقه های جمع شده را به نیازمندی بدهد. ان شاءالله کارش به سهولت و راحتی و آسانی انجام گیرد.

 

*****

دستورالعمل کارگشایی و سهولت و آسانی در انجام کارها , دعای کارگشایی بسیار مجرب , دعای مجرب مشکل گشایی , دعای طلب حاجت مجرب , دعای برطرف شدن مشکلات , دعای رفع مشکل , دعای رفع شدن مشکلات سخت , دعا و دستورالعمل برطرف شدن مشکلات , دعای رفع شدن سختی و مشکلات , دعای گشایش کار و کارگشایی مجرب , دعای برطرف شدن حاجت , دعای طلب کردن حاجت , دعای مجرب حاجت روایی

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا