توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

ذکر و دعای مجرب درمان آلزايمر و فراموشی – دستورالعمل تضمینی جهت رفع فراموشی

دستورالعمل تضمینی جهت رفع فراموشی را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار مجرب و قوی و تضمینی برای درمان فوری بیماری آلزایمر و رفع فراموشی . این دعا و ذکر از قوی ترین و مجرب ترین ذکرهای قرآنی مخصوص رفع فراموشی و درمان بیماری آلزایمر می باشد و در این زمینه بسیار موثر و تاثیرگذار می باشد …

ذکر و دعای مجرب درمان آلزایمر و فراموشی – دستورالعمل تضمینی جهت رفع فراموشی

ذکر و دعای مجرب درمان آلزایمر و فراموشی - دستورالعمل تضمینی جهت رفع فراموشی معجزه درمان آلزایمر ذکر و دعای مجرب درمان آلزایمر و فراموشی - دستورالعمل تضمینی جهت رفع فراموشی دعای مجرب برای رفع فراموشی دعای قوی مخصوص درمان بیماری آلزایمر دعای ضد فراموشی دعای سریع الاجابه درمان آلزایمر دعای درمان سریع آلزایمر دعای درمان آلزایمر با قرآن دعای تضمینی مخصوص رفع فراموشی بهترین دعای رفع بیماری فراموشی
ذکر و دعای مجرب درمان آلزایمر و فراموشی – دستورالعمل تضمینی جهت رفع فراموشی

ذکر و دعای مجرب درمان آلزایمر و فراموشی – دستورالعمل تضمینی جهت رفع فراموشی,دعای درمان سریع آلزایمر,دعای مجرب برای رفع فراموشی,دعای سریع الاجابه درمان آلزایمر,دعای قوی مخصوص درمان بیماری آلزایمر,دعای تضمینی مخصوص رفع فراموشی,بهترین دعای رفع بیماری فراموشی,دعای درمان آلزایمر با قرآن,معجزه درمان آلزایمر,دعای ضد فراموشی

بسیاری از بیماری‌ها هستند که صعب العلاجند؛ اما درمانشان مقابل چشم انسان است؛ درحالی‌که او غافل است و از جست‌‌و‌جو برای یافتن درمان رنج می‌برد.

خداوند سبحان قرآن را به عنوان شفایی برای مردم و رحمتی برای جهانیان نازل کرد. با جست‌و‌جو در این کتاب مقدس و خواندن احادیث نبوی و رفتار ایشان با صحابه و تابعین کلام وحی را بیشتر و بیشتر خواهیم شناخت.

آلزایمر از جمله بیماری‌های صعب‌العلاج حال حاضر است و امروزه این بیماری بسیار شایع شده؛ در این بیماری، فرد مبتلا با تمام توانش در پی درمان است.

و اما درمان بیماری آلزایمر، جنون و زوال عقل در قرائت سوره مبارکه یاسین قرآن است.

پس از وفات رسول گرامی اسلام(ص)، ابن عباس(عموزاده و صحابی پیامبر) در مسجدی نشسته بود، مردی فریادزنان و در حالی که سخنان نامفهومی می‌گفت، وارد شد، افرادی که داخل مسجد بودند برخاستند تا او را بیرون کنند؛ اما ابن عباس دلیل این رفتار مرد را از حاضران پرسید، آنان پاسخ دادند او عقلش زایل شده است و نمی‌داند چه می‌گوید.

ابن عباس برخاست و در حالی که دو دستش را روی سر بیمار قرار داده بود، سوره یس را خواند، پس از خواندن سوره، شخص بلند شد؛ در حالی که سلامت عقلش را به دست آورده بود و از چیزی رنج نمی‌برد.

زمانی که از ابن عباس پرسیدند که چه کاری انجام داده که حال مرد بهبود یافته است، گفت: سوره یس را که سرورمان، حضرت رسول(ص) آن را «قلب قرآن» نامیده است، بر او خواندم.

عبداللّه بن‌عباس بن‌عبدالمطلب بن‌هاشم بن‌عبدمَناف بن‌قُصَی مشهور به ابن‌عباس، فرزند عباس بن‌عبدالمطلب و پسر عموی پیامبر(ص) و امام علی(ع)، از صحابه و یاران سه امام اول شیعیان است.

ابن عباس در میان امت و مذاهب مختلف شیعه و اهل سنّت، به نیکى و علم و دانش و هوشیارى و خرد شهرت دارد و از او با القابى مانند «حِبْرالأُمه»، «تَرْجُمانُ الْقُرآنِ» و مانند آن یاد مى‌شود. او دوران جوانى خود را در خدمت پیامبر(ص) گذراند و حامل احادیث مهمى از آن حضرت بود که در کتب معتبر نقل شده است.

ابن عباس مخصوصاً در تفسیر قرآن صاحب نظر بود و کتاب تفسیری منسوب به او، بارها به چاپ رسیده است. از او به عنوان شاگرد امیرالمؤمنین على(ع) و محب آن حضرت یاد شده است.

*************************************************

استاد فاطمی نیا فرمودند در تعقیبات نماز صبح از از تهذیب شیخ طوسی آورده که بعد از نماز صبح ۱۰مرتبه بگویید:

(سُبْحَانَ اللَّهِ الْعَظِیمِ وَ بِحَمْدِهِ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّهَ إِلا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ)

این ذکر واکسن آلزایمر است.

در حدیث داریم که هر کس این دعا را ده مرتبه بعد از نماز صبح بگوید، از کوری و جنون پیری محفوظ می‌ماند

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا