توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
خواننده هاموسیقی

دانلود گلچین آهنگ های قدیمی امید

امید سلطانی (زاده ۶ مرداد ۱۳۴۱ در ازنا، لرستان) با نام هنری امید خوانندهٔ پاپ ایرانی است. نام اصلی : مجتبی موگویی چشمه سلطانی

دانلود گلچین آهنگ های قدیمی امید با لینک مستقیم | Download Omid songs

 

دانلود فول آلبوم امید – Download Omid Full Album از سایت تاریخ ما دانلود آهنگ قدیمی

امید سلطانی (زاده ۶ مرداد ۱۳۴۱ در ازنا، لرستان) با نام هنری امید خوانندهٔ پاپ ایرانی است. نام اصلی : مجتبی موگویی چشمه سلطانی

سال‌های اولیه

امید سلطانی در شهرستان الیگودرز متولد شد . دوست دختر او نسرین نظری است. او در ۱۸ سالگی در جبهه جنگ حضور یافت. سپس برای تحصیل به ترکیه مهاجرت کرد و در آنجا برای تأمین نیاز مالی در کاباره‌ها به خواندن پرداخت. امید تحصیلات خود را تا مهندسی معماری ادامه داد.

شروع خوانندگی

اولین آلبوم او باران نام دارد که در ترکیه ضبط شد و به وسیله شرکت ترانه به مدیریت وارطان آوانسیان و جهانگیر طبریائی در سال ۱۹۹۲ میلادی در سراسر آمریکا و اروپا پخش شد.

بعد از موفقیت این آلبوم، امید راهی آمریکا شد. ثمره‌ی آن سال‌ها چهار آلبوم دیگر به نام‌های «هر دو عاشق» (۱۹۹۴)، «سربلند» (۱۹۹۵)، «حضرت عشق» (۱۹۹۷) و «پرسه‌های عاشقانه» (۱۹۹۸) بود.

همکاری با توماس آندرس

او در سال ۲۰۱۳ به همراه توماس آندرس از اعضای گروه مدرن تاکینگ، ترانه‌ای را با نام ما یکی هستیم (به انگلیسی: We are one) اجرا کرد. این ترانه که شعر آن را مریم جلالی سروده و تهیه‌کنندگی آن را فرهاد زند بر عهده داشت در ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ارائه شد. مضمون کلی آهنگ به مفهوم جهانی متحد اشاره دارد.

خواننده هاي مورد علاقه امید :داریوش، ابی و معین می باشند ولی امید از کوچکی علاقه شدیدی بـه صدای مازیار داشته اسـت. از شاعرهای محبوب امید نیز می‌توان بـه استاد جهانبخش پازوکی و استاد بابک رادمنش اشاره کرد. امید دوباره بـه کشور آمریکا بازگشت و آلبوم بسیار زیبای پیروزی کـه شعرهای این آلبوم را آقای رادمنش و تنظیم آنرا فرزندش بارن رادمنش بر عهده داشتند وارد بازار کرد.

بهترین آهنگ های امید بر اساس محبوبیت به ترتیب برای دانلود قرار گرفتند. در این قسمت می توانید آهنگ های برتر امید با سبک های شاد و غمگین و با بالاترین کیفیت را با لینک دانلود مستقیم به صورت تکی و در یک فایل و یکجا دانلود کنید.

گلچین آهنگ های شاد امید

دیوونه خونه


عشق خدایی

حریم عاشقی

حرف نگفته

کاشکی

خواسته

خودت میدونی

خوش قدم

کوچه وفا

نوبری

یاسمین

گلچین آهنگ های غمگین امید

آهنگ ترکی

عاشق

باران

چرا با من

دلخوشی

دوست دارم

دوستم نداشتی

فرمان عشق

قلندر

غم ساز

قسمت

هر دو عاشق

حضرت عشق

حیف که نمیشه

ایران من

لبات گل اناره

لیلا

مهتاب

مرا بخاطر بسپار

روزگار

سربلند

شکستنی

تکیه گاه

زنده باد زندگی

دانلود آهنگ های شاد و غمگین امید بصورت یکجا

منتظر نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم…

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا