توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسمدعاهامذهبی

تعبیر خواب فال گرفتن و فال قهوه از منابع مختلف

به شما عزیزان تحلیل خواب هایی چون مشاهده فالگیر، فال گرفتن و فال قهوه را شرح می دهیم که می توانید آن ها را از منابع مختلف مطالعه فرمائید.

تعبیر خواب فال گرفتن و فال قهوه از منابع مختلف

0238602378026738026 تعبیر خواب

تعبیر خواب فال گرفتن و فال قهوه از منابع مختلف,تعبیر خواب فال گرفتن با ورق,تعبیر خواب فال گرفتن با قران,تعبیر خواب فال گرفتن برای دیگران,تعبیر خواب فال گرفتن با تسبیح,تعبیر خواب فال گرفتن با پاسور,تعبیر خواب فال گرفتن ابن سیرین,تعبیر خواب گرفتن فال حافظ,تعبیر خواب گرفتن فال تاروت

محمدبن سیرین گوید:

اگر بیند فال می‌گرفت و فالش نیکو بود، دلیل است بر دشمن ظفر یابد. اگر فالش بد بود، تاویلش به خلاف این است.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن فال گرفتن به خواب بر سه وجه است.

  1. ظفر یافتن وپیروزی بر دشمن.
  2. به مراد رسیدن.
  3. روایی وبرآورده شدن حاجت.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید که کسی دارد برای شما فال می‌گیرد به دوستی اعتماد می‌کنید که دروغ می‌گوید. فال گرفتن بیشتر بستگی می‌یابد به مطالبی که می‌شنوید. اگر کسی که فال می‌گیرد مطالب خوب بگوید خوب است و اگر بد بگوید بد است.

آنلی بیتون می‌گوید:

  • اگر خواب ببینید کسی فال شما را می‌گیرد، علامت آن است که برای انجام کاری دشوار تأمل می‌کنید، باید با احتیاط دست به این کار بزنید.
  • اگر دختری خواب ببیند برایش فال می‌گیرند، نشانه آن است که نمی‌تواند به موقعیت شغلی و اجتماعی یکی از خواستگاران خود پی ببرد.
  • اگر خواب ببینید با فالگیری نامزد شده‌اید، علامت آن است که اگر به خود متکی نباشید، فقر شریک زندگی زناشویی شما می‌شود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر دیدید دیگری فال می‌گیرد و شما نگاه می‌کنید شاهد یک کار زشت خواهید شد و شاید یک گناه. همین تعبیر است اگر ببینید دیگری برای دیگری فال می‌گیرد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب دیدید که قهوه خوردید و بعد با فنجان فال شما را گرفتند دروغی که از طرف دوست قابل اعتماد می‌شنوید تشدید می‌گردد، زیرا قهوه خودش تلخ کامی است. به زبان دیگر دروغی که از آن دوست می‌شنوید غم و اندوه برای شما می‌آورد.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا