توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دارو خانه معنویدعا و طلسممذهبی

دعای تجربه شده برای جلب محبت و علاقه و بهتر شدن روابط عاشقانه

امروز و در این مطلب دعایی می خوانیم که تجربه شده است و باعث می شود به عشق زندگی تان برسید و از سختی ها و مشکلات عبور کنید، متن کامل دعای تجربه شده برای جلب محبت و علاقه و بهتر شدن روابط عاشقانه را از سایت دعا شفا بخوانید که انشالله به عاقبت خوشی می رسید.

دعای تجربه شده برای جلب محبت و علاقه و بهتر شدن روابط عاشقانه

0236820630276867 دعای تجربه شده برای جلب محبت و علاقه و بهتر شدن روابط عاشقانه

دعای تجربه شده برای جلب محبت و علاقه و بهتر شدن روابط عاشقانه,دعای جلب عشق از راه دور,دعای جلب عشق معشوق,دعای جلب عشق و محبت معشوق,دعای جلب عشق شخص مورد نظر,دعا جلب عشق,دعای جلب محبت سریع,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت قوی,دعای جلب محبت مادر شوهر,دعای جلب محبت همسر,دعای جلب محبت خواستگار,دعای جلب محبت فوری,دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت سریع التاثیر,دعاي جلب محبت براي ازدواج,دعای جلب محبت از راه دور فوری,دعای جلب محبت پدر

بسم الله الرحمن الرحیم
الم نشرح لک صدرک یا مجید و وضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب (اسم طرف و اسم ماردش مثل زهرا بنت فاطمه) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا مسیر و یسر اموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض حوائجی.

هر کس با خود دارد از جمیع طلسمات و جادو در امان باشد واگر کسی را طلسم و جادو کرده باشند بنویسد با زعفران و گلاب در آب حل کرده و بخورد و بر سر ریزد و یکی نوشته در نزد خود نگه دارد جادو بر طرف شود. گشایش بخت و گشایش کار نیز مفید است.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا