توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسمدعاهامذهبی

تعبیر خواب فاتحه خواندن بر سر مزار و قبر از منابع مختلف

 تعبیر خواب فاتحه خواندن و طلب آمرزش بر سر مزار و قبر مرده را شرح می دهیم که هر کسی ممکن است تجربه کند، متن کامل تعبیر خواب فاتحه خواندن بر سر مزار و قبر از منابع مختلف را در ادامه بخوانید.

تعبیر خواب فاتحه خواندن بر سر مزار و قبر از منابع مختلف

328367063208637 تعبیر خواب

تعبیر خواب فاتحه خواندن بر سر مزار و قبر از منابع مختلف,تعبیر خواب فاتحه خواندن,تعبیر خواب فاتحه خواندن مرده,تعبیر خواب فاتحه داشتن,تعبیر خواب فاتحه خواندن برای شهید,تعبیر خواب فاتحه دادن سر قبر

در روایات متعددی آمده است كه بازماندگان مرده هركار خیری برای وی انجام دهند (مانند قرائت قرآن، فاتحه، صدقه، حج، نماز و روزه،…) به او می‌رسد و از آن كار بهرمند می‌گردد، بر پایه این روایات، حتی اعمالی مثل فاتحه كه می‌توان در سر قبر خواند اگر در جای دیگری نیز خوانده شود به مرده می‌رسد. البته رفتن بر سر قبر مرده ثواب جداگانه ای غیر از فاتحه خواندن دارد و مرده از این كه به زیارت او بروند خوشحال می‌شود.

دیدن قبر در خواب را بیشتر معبرین به زندان تعبیر کرده‌اند. به گفته مطیعی تهرانی دیدن قبر در خواب به هیچ وجه وحشتناک نیست دیدن قبر در خواب زندان است و گرفتاری‌های شدید زندگی است. این گرفتاری‌ها می‌تواند دل مشغولی‌های ذهنی و یا مشکلات مالی باشد که فرد را در مضیقه قرار داده است. حال ابراهیم کرمانی زیارت اهل قبور رفتن را دلداری به افرادی که در تنگنا و مضیقه (زندانی) تعبیر کرده است.

انجام اعمالی همچون نماز خواندن، زیارت کردن، ذکر خداوند گفتن و… در رویا همانگونه که در بیداری باعث آرامش و ثواب اخروی می‌گردد ذر رویا نیز بسیار نیکو خواهند بود همانطوذ که ابن سیرین خواندن آیت الکرسی را در خواب نشانه مقام و منزلت می‌داند.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا