توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
احکام دینیمذهبی

رساله توضیح المسائل آیت الله خامنه ای

 
 

رساله اجوبه استفتائات،

رساله توضیح المسائل آیت الله خامنه ای نیست (گر چه به جای رساله می توان استفاده کرد.) کتاب رساله توضیح المسائل امام خامنه ای و استفتائات معظم له را می توانید در لینک هایی که در ادامه مطلب گذاشته ایم دانلود کنید. این رساله ها به صورت جدا جدا (موضوعی) و آنلاین در اختیار عموم قرار گرفته اند و در کتابفروشی ها هم فروخته می شود و همچنین می توانید از لینکی که در ادامه مطلب گذاشته شده است به صورت آنلاین خریداری کنید.

به گزارش پایگاه خبری فرارو آیت الله نظری، با اشاره به منتشر نکردن رساله از سوی رهبر انقلاب گفت: «ایشان در خصوص مسأله مرجعیت و نوشتن رساله با وجود حضرات آیات سیستانی، صافی، وحید، مرحوم بهجت و دیگر مراجع عظام تقلید حاضر نشدند رساله بنویسند» لذا کتاب ها و مطالبی که موجود است کامل نیست و همین مقدار هم با زحمات زیاد با استفاده از کتاب رساله «اجوبه الاستفتائات» و استفتائات جدید و درس های خارج معظم له تهیه شده است و با عنوان رساله آموزشیدر دسترس عموم قرار گرفته است.

↑حتما ابتدا مطالب بالا را کامل بخوانید↑

رساله توضیح المسائل آیت الله خامنه ای آنلاین


رساله توضیح المسائل آیت الله خامنه ای


علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا