توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسمدعاهامذهبی

تعبیر خواب کیک تولد و عروسی از منابع مختلف

به شما عزیزان تعبیر خواب کیک تولد و عروسی از منابع مختلف را شرح می دهیم که اگر به تازگی خوب کیک تولد، عروسی و را تجربه کرده اید این مطلب را تا انتها مطالعه نمائید.

تعبیر خواب کیک تولد و عروسی از منابع مختلف

92863207820670678267 تعبیر خواب
تعبیر خواب کیک تولد و عروسی از منابع مختلف

تعبیر خواب کیک تولد و عروسی از منابع مختلف,تعبیر خواب کیک تولد,تعبیر خواب کیک یزدی,تعبیر خواب کیک تولد هدیه گرفتن,تعبیر خواب کیک و شیرینی خوردن,تعبیر خواب کیک خامه ای,تعبیر خواب کیک یوتاب,تعبیر خواب کیک گردویی,تعبیر خواب کیک فنجانی,تعبیر خواب کیک تولد خریدن,تعبیر خواب کیک اسفنجی,تعبیر خواب کیک نذری گرفتن,تعبیر خواب کیک و کلوچه,تعبیر خواب کیک هدیه گرفتن,تعبیر خواب کیک کشمشی,تعبیر خواب کیک خوردن مرده,تعبیر خواب کیک تولد برای مرده,تعبیر خواب کیک تولد ابن سیرین,تعبیر خواب کیک دادن به دیگران,تعبیر خواب کیک توت فرنگی,تعبیر خواب کیک خامه دیدن

معبرین غربی گویند:

خوردن کیک نشانه اسراف و زیاده روی است. ولی در اکثر موارد این زیاده روی جنبه مثبت به خود می‌گیرد.

  • زیاده روی در مسائلی مانند عشق برای دیگران به صورت خوردن کیک در رؤیا نمایش داده می‌شوند. به عبارت دیگر مقدار زیادی محبت در زندگی بیننده خواب وجود دارد چه او از وجود این عشق و محبت آگاه باشد و چه نباشد. او این عشق و محبت را به راحتی در اختیار دیگران قرار می‌دهد و این از نکات بارز زندگی فرد بیننده خواب است.
  • البته خوردن کیک در خواب نیز می‌تواند تعابیر منفی نیز به همراه داشته باشد. همانطور که گفته شد خوردن کیک یعنی زیاده روی عشق. عشق و محبتی که به راحتی در اختیار دیگران قرار می‌گیرد. گاه افرادی در زندگی بیننده خواب وجود دارند که در ظاهر او را دوست داشته و به باطن او کاری ندارند. این افراد سعی در پیش بردن منافع شخصی خود دارند.

برایت می‌گوید:

  • خوردن كیك در خواب، بیانگر آن است كه با شخصى دیدار خواهید كرد.
  • اگر خواب ببینید كه در حال پختن كیك هستید، بیانگر آن است كه در انجام كارى افراط می‌کنید.

شاید در برخی مواقع خواب‌ کیک‌هایی را مشاهده کنید که به صورت مناسبتی هستند. کیک تولد و کیک عروسی از مهم‌ترین انواع کیک‌های مناسبتی هستند. دیدن هر دوی این کیک‌ها در خواب از نمادها و سمبل‌های مثبت محسوب می‌شوند.

معبرین غربی گویند:

  • دیدن کیک در خواب با نشانه‌های خوبی همراه خواهد بود. زیرا کیک‌ها اغلب برای دیگران پخته می‌شوند تا خود بیننده خواب.
  • کیک نماد و عشق و محبتی شما نسبت به دیگران است.
معبرین غربی گویند: کیک تولد بیانگر سن و در واقع عمر می‌باشد. دیدن این خواب اشاره به افرادی دارد که با عشق و محبت مراقب شما برای ورود به سالی جدید از زندگی هستند.

معبرین غربی گویند: کیک عروسی معمولاً نماد خوش شانسی است مخصوصاً هنگامی که توسطی زنی درست شده باشد. کیک عروسی بیانگر یک شروع جدید است.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا