توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای رفع نحسی بدشانسی و رهایی از سختی ها و مشکلات زندگی

در این مطلب به شما عزیزان دعای تجربه شده و عظیمی شرح می دهیم که باعث می شود از خطرات، مشکلات، سختی ها، گرفتاری ها و تلخی ها عبور کرده و انشالله که زندگی تان نیز دگرگون شود، متن کامل دعای رفع نحسی بدشانسی و رهایی از سختی ها و مشکلات زندگی و تمامی دعا های دیگر را می توانید در ادامه و دسته بندی مطالب فرمائید.

دعا و ختم مجرب

دعای رفع نحسی بدشانسی و رهایی از سختی ها و مشکلات زندگی,دعای رفع نحسی طالع,دعای رفع نحسی روز,دعای رفع نحسی از زندگی,دعای رفع نحسی قمر در عقرب,دعای رفع نحسی و گشایش بسته شده,دعای رفع نحسی و رو اوردن شانس,دعای رفع نحسی قوی,دعای رفع نحسی از خانه,دعای رفع نحسی در خانه,دعای رفع نحسی امام هادی,دعای رفع نحسی ماه صفر,دعای رفع نحسی ازدواج,دعای رفع نحسی مغازه,دعای رفع نحسی و گرفتاری,دعا رفع نحسی,دعای رفع نحسی و بدبیاری سریع الاثر,

بطور کلی برای رفع نحسی قمر در عقرب بهتر است در روز شروع قمر درعقرب سه مرتبه ، دعای حوقله سبعه را بخواند که اگر در ایام قمر در عقرب مضطر به پیگیری و انجام مهماتی از زندگی اش گردید، نحوست قمر در عقرب را بطور کامل دفع کرده باشد. دعای حوقله سبعه برای دفع نحسی قمر در عقرب این است:

بسم الله الرحمن الرحیم، لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ الاّ بِاللهِ اُفرِّجُ بِها کُلِّ کُربَهِ لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اُحِلُّ بِها کُلِّ عُقدَهِ، لا حَولَ و لا قُوَّهَ الاّ بِالله اَجلو بها کلّ ظلمه، لا حول و لا قُوَّهَ اِلاّ بِالله؛ اَفتَحُ بِها کُلِّ باب، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بالله اَستَعینُ بِها عَلى کُلِّ شِدَّهِ و مُصیبَهِ، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اَستَعینُ بِها عَلى کُلِّ اَمرِ یَنزُلُ بی، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اَعتَصِمُ بِها مِن کُلِّ مَحذُور اَحاذِرهُ . اَسئَلُکَ یا رَبِّ اَن تُصَلِّیَ عَلى محمّد و آل محمد و أهلِ بَیتِهِ الطّاهِرین بِخَفیِّ لُطفِکَ یا ذاالجَلالَ و الاِکرام، آمین آمین یا ربّ العالمین.

 

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا