توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دارو خانه معنویدعا و طلسممذهبی

دعا های عظیم برای ثروتمند شدن و موفقیت های مالی

اگر می خواهید به موفقیت های مالی برسید، از مشکلات و گرفتاری های زندگی روزمره رها شوید، می توانید دعا های عظیم برای ثروتمند شدن و موفقیت های مالی را از سایت دعا شفا بخوانید که انشالله عاقبت بخیر شوید و همین طور زود تر از قرض و بدهی و گرفتاری های زندگی رها شوید.

دعا های عظیم برای ثروتمند شدن و موفقیت های مالی

0236073806237602873 دعا های عظیم برای ثروتمند شدن و موفقیت های مالی

دعا های عظیم برای ثروتمند شدن و موفقیت های مالی,دعای رزق و روزی,دعای رزق مغازه,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق امام علی,دعای رزق و روزی خانه,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی و برکت,دعای رزق کیف پول,دعای رزق و روزی امام جواد,دعای رزق و روزی روی نعل اسب,دعای رزق و روزی سریع التاثیر و مجرب,دعای رزق وروزی قوی,دعای رزق امام سجاد,دعای رزق و روزی ایت الله بهجت,دعای رزق و روزی نخودکی,دعای رزق روزی سریع,دعای ثروتمند شدن تجربه شده و پرخیر

در اعتبار و وثاقت این ذکر جهت گشایش روزی و وسعت رزق همین بس که این ذکر از آیات شریفه قرآن است و معنی و مفهوم آن نیز، راه خروج از مشکلات و کفایت در سختیها را می رساند.

بسم الله الرحمن الرحیم «وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً»

توکلت علی الله و به نستعین انه خیر ناصر ومعین.اللهم اجعل صلوتی و نسکی و محیای ومماتی لک رب العالمین. الهم ارزقنا رزقا حلالا طیبا واسعا کثیرا. انک خیر الرازقین.یا ارحم الراحمین.

از برای وسعت رزق و گشایش روزی در روز پنجشنبه اول ماه شروع کرده و تا چهل و یک روز هر روز سیصد و پنجاه و نه مرتبه آیه مذکور- آیات دو و سه سوره طلاق: و من یتق الله    تا    لکل شی قدرا – را بدون تکلم با کسی بخواند که بسیار مجرب است و بعد از اتمام هر آیه بگوید:  “یا فتاح یا رزاق یا واسع”

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا