توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسمدعاهامذهبی

تعبیر خواب لکه روی صورت دست و بدن

احتمالا در خواب خود تغییراتی در چهره و جسمتان را تجربه کرده اید، برخی از آن ها شیرین و برخی از آن ها ترسناک و غیرقابل تحمل هستند، در ادامه این پست از مطالب سایت ملکوت 786 به شما عزیزان تحلیل و تعبیر خواب لکه روی صورت دست و بدن را شرح می دهیم.

تعبیر خواب لکه روی صورت دست و بدن

03263720678620378620 تعبیر خواب

تعبیر خواب لکه روی صورت دست و بدن,تعبیر خواب زخم صورت,تعبیر خواب زخم پا,تعبیر خواب زخم چرکی,تعبیر خواب زخم کف پا,تعبیر خواب زخم گردن,تعبیر خواب زخم دهان,تعبیر خواب زخم پیشانی,تعبیر خواب زخم در سر,تعبیر خواب زخمی شدن کف پا,تعبیر خواب زخم صورت دیگران,تعبیر خواب زخم شدن زبان,تعبیر خواب زخم پای مرده,تعبیر خواب زخم پای راست,تعبیر خواب زخمی شدن مرده,تعبیر خواب زخم صورت مرده,تعبیر خواب زخم شدن پوست سر,تعبیر خواب زخم دست مرده,تعبیر خواب زخم شدن کف دست,تعبیر خواب زخم شدن لب,تعبیر خواب زخم لثه

مطیعی تهرانی دیدن لکه‌های سفید بر پوست را نشانه شرم و فاش شدن راز می‌داند. این معبر در جایی دیگر عنوان می‌کند که اگر لکه ای بر سینه شما بود به شما تهمت خواهند زد.

منوچهر مطیعی گوید: در خواب نیز دیدن آبله روی پوست بدن به زیان مالی تعبیر شده است. اندازه آبله اندازه زیان مالی است و نزدیک بودن به صورت و چشم نیز اهمیت آن را باز می‌گوید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چنانچه در خواب ببینیم که صورتمان لکه آورده و پیس شده است شرمگین می‌شویم و رازی از ما فاش می‌گردد که موجب خجلت و سرافکندگی ما می‌گردد.

مطیعی تهرانی: اگر دست ما پیسی داشت کار زشتی مرتکب می‌شویم که باز موجب خجلت می‌شود. این تعبیر برای دست راست است.

آنلی بیتون می‌گوید:

  • دیدن لکه بر دست‌ها یا روی لباس خود در خواب، نشانه رنج بردن از مسائل کوچک است.
  • دیدن لکه بر دست‌ها یا روی لباس دیگران در خواب، نشانه آن است که کسی به شما خیانت خواهد کرد.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا