توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های دنیای مدتصاویر

طراحی ناخن جدید ۲۰۱۸ شیک زنانه و بسیار جذاب

طراحی ناخن جدید ۲۰۱۸

طراحی ناخن پاییز ۹۷

طراحی ناخن جدید 2018 شیک زنانه و بسیار جذاب

طراحی ناخن پاییز ۹۷

طراحی ناخن جدید 2018 شیک زنانه و بسیار جذاب

طراحی ناخن پاییز ۲۰۱۸

طراحی ناخن جدید 2018 شیک زنانه و بسیار جذاب

طرح ناخن با چسب نواری

آموزش طراحی ناخن با چسب نواری

طراحی ناخن جدید 2018 شیک زنانه و بسیار جذاب

راههای مراقبت از ناخن شامل بخش های مختلفی همچون آشنایی و استفاده از مواد غذایی مفید برای رشد و استحکام ناخن ها و رعایت اصول بهداشتی صحیح می شود که در این بخش با انها آشنا می شوید.قبل از آشنایی با راههای مراقبت از ناخن بهتر است با ساختمان ناخن بیشتر آشنا شوید.

ناخن بطور طبیعی ۳ میلی متر در ماه رشد میکند البته تحت تاثیر عواملی همچون سن ،سطح فعالیت و ارث می باشند.رشد ناخن های دست سریعتر از ناخن های پا می باشد. در فصل تابستان رشد ناخن ها سریعتر از زمستان است.ناخن ها توسط سلول های زنده پوستی انگشتان دست و پا و از کراتین که یک پروتئین سخت است ایجاد می شوند ناخن شامل قسمتهای مخلتف است

قسمت پنهان ناخن که ریشه ناخن بوده و در آن رشد ناخن صورت می گیردقسمت قابل رؤیت ناخن کـه مـا از آن بنام ناخن یاد می کـنیم. از کراتین مرده تشـکیل یافته و کمـی مـحدب می باشد. اساسا بی رنگ است اما بواسطه شبکه مویرگهای خونی که در زیر آن واقع است صورتی بنظر می آید.پوست زیر ناخن که از بافت پیوندی تشکیل یافته و در آن عروق خونی و اعصاب وجود دارد و نقش تغذیه قسمت قابل روئیت را بعهده دارد.

طراحی ناخن جدید 2018 شیک زنانه و بسیار جذاب

مدل طراحی ناخن با چسب نواری,عکس طراحی ناخن با چسب نواری

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا