توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعا های گره گشا برای طلب روزی و رفع مشکل مالی

در صورتی که با مشکلات مالی و گرفتاری های اقتصادی بزرگی روبرو هستید و می خواهید به حاجات، مهمات و خواسته های عظیم برسید پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این عنوان دعا های گره گشا برای طلب روزی و رفع مشکل مالی را بخوانید که به لطف الله متعال در اندک زمانی به نتیجه لازم می رسید.

دعا های گره گشا برای طلب روزی و رفع مشکل مالی

دعا و ختم مجرب دعای حاجت دعای رفع مشکلات رزق و روزی

دعا های گره گشا برای طلب روزی و رفع مشکل مالی,دعای طلب روزی از امام صادق,دعای طلب رزق روزی,دعا برای طلب روزی حلال,دعای طلب رزق و روزی,دعای طلب رزق و روزی صوتی,دعای طلب رزق و روزی,دعای طلب رزق صوتی,دعای طلب رزق امام سجاد,دعای طلب رزق زیاد,دعای طلب رزق از امام صادق,دعای طلب رزق سریع الاجابه,دعای طلب رزق و روزی صوتی,دعای طلب رزق یا رازق المقلین,دعای طلب رزق بعد از نماز عشاء,دعای طلب رزق امام جواد,دعای طلب رزق اول صبح,دعای طلب رزق برای مغازه,دعای طلب رزق بعد از نماز عشا,دعاهای طلب رزق,دعاهای طلب رزق و روزی

وقتی ابوبصیر از امام صادق علیه‌السلام خواست که دعایی برای افزایش رزق به او تعلیم دهد، ایشان این دعا را به وی آموخت تا در سجده نماز بخواند. دعایی که بعد از خواندن آن به گفته ابوبصیر دیگر محتاج کسی نشد.
یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطى وَ یا خَیْرَ مُرْتَجىً اُرْزُقْنى وَ اَوسِعْ عَلَىَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لى رِزْقاً مِنْ قِبَلِکَ اِنَّکَ عَلى کُلِّ شَیْئٍ قَدیرٌ

در هر روز آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.
وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا. (سوره طلاق آیه 2 و 3)

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا