توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دارو خانه معنویدعا و طلسممذهبی

دستور نوشتن دعا برای کسب ثروت و زیاد شدن روزی

امروز قصد داریم به شما عزیزان دعایی تجربه شده و عظیم شرح دهیم که باعث می شود به ثروت فراوان رسیده، از گرفتاری ها عبور کرده و اگر حس می کنید که زندگی تان پر از لحظات سخت است حتما دستور نوشتن دعا برای کسب ثروت و زیاد شدن روزی نتیجه را به نفع شما دگرگون می کند.

دستور نوشتن دعا برای کسب ثروت و زیاد شدن روزی

0236302863720683 دستور نوشتن دعا برای کسب ثروت و زیاد شدن روزی

دستور نوشتن دعا برای کسب ثروت و زیاد شدن روزی,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی زیاد,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی روی نعل اسب,دعای رزق و روزی قوی,دعای رزق و روزی در مفاتیح,دعای رزق و روزی در مغازه,دعای رزق و روزی روی انگشتر,دعای رزق و روزی سریع,دعای رزق و روزی مغازه صوتی,دعاي رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی مغازه قوی,دعای رزق و روزی مغازه پوشاک,دانلود دعای رزق و روزی مغازه,دعاي رزق و روزي براي مغازه,دعای گشایش رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی فراوان مغازه,دعای رزق وروزی قوی,دعای رزق وروزی قوی صوتی,دعای رزق وروزی/قوی و فوری,دعای رزق وروزی قوی پرخیر,دعای رزق روزی قوی,دعا رزق و روزی قوی,دعای رزق و روزی بسیار قوی,دعا برای رزق روزی قوی,دعای بسیار قوی برای رزق و روزی,دعای رزق و روزی قوی برای مغازه,دعای رزق,دعای رزق روزی مغازه,دعای رزق و روزی برای مغازه,دعای رزق مغازه,دعای رزق روزی مغازه صوتی,دعاي رزق روزي مغازه,دعا رزق روزی مغازه,دعای رزق وروزی مغازه صوتی,

برای وسعت رزق و روزی و رسیدن به مال، آیه 2-3 سوره طلاق را به این شکل ختم نماید: ابتدای ختم جمعه یا پنج شنبه یا دوشنبه باشد و اگر جمعه باشد بهتر است. تا چهل روز هر روز 159 مرتبه آیه شریفه رابخواند و بهتر است بعد از نماز صبح باشد . فقط در روز چهلم 179 مرتبه باشد و در ابتدای ختم برای استجابت حاجت، غسل حاجت نموده دو رکعت نماز بخواند و صد مرتبه صلوات بفرستد (در روز اول) و روز آخر بعد از اتمام، صد صلوات بفرستد.
شک نکند و ناامید نشود و اگر بار اول به نتیجه نرسید تکرار کند که انشاءالله به مراد می رسد.
قرآن درمانی روحی و جسمی، ص260

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا