توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های روانشناسیتست روانشناسیروانشناسی عمومیمشاوره خانواده

۱۰ تعريف و تمجيد كه مردان دوست دارند از همسرشان بشنوند

حرف هایی که می زنیم، تاثیر زیادی روی زندگی مشترک‌مان دارد. مردها به این مشهور شده‌اند که ساکت‌تر و کم حرف‌تر هستند اما معنی اش این نیست که به تایید همسرشان نیاز ندارند. چه شوهرتان از شما بخواهد که به طور کلامی تاییدش کنید و محبت‌تان را نشان دهید و چه نخواهد، این ۱۰ مورد، تعریف و تمجیدهایی هستند که او نیاز دارد بشنود.

۱۰ تعریف و تمجید که مردان دوست دارند از همسرشان بشنوند

۱۰ تعریف و تمجید که مردان دوست دارند

۱۰ تعریف و تمجید که مردان دوست دارند از همسرشان بشنوند

حرف هایی که می زنیم، تاثیر زیادی روی زندگی مشترک‌مان دارد. مردها به این مشهور شده‌اند که ساکت‌تر و کم حرف‌تر هستند اما معنی اش این نیست که به تایید همسرشان نیاز ندارند. چه شوهرتان از شما بخواهد که به طور کلامی تاییدش کنید و محبت‌تان را نشان دهید و چه نخواهد، این ۱۰ مورد، تعریف و تمجیدهایی هستند که او نیاز دارد بشنود.

۱- خیلی خوشحالم با تو ازدواج کرده‌ ام.

مردها باید درباره زندگی مشترک شان احساس امنیت کنند و سریع ترین راه برای این که همسرتان بداند هنوز مرد رویاهای شما است،‌ این است که رک و راست به او بگویید. این جمله عالی است چون می تواند بدون این که شوهرتان کار خاصی کرده باشد،‌ خلق او را باز کند. تعریف و تمجیدهای بی بهانه، ‌احساس صداقت و واقعی بودن را همراه خود می آورد.۱۰ تعریف و تمجید که مردان دوست دارند


۲- خیلی خوشم می آید که هزینه های زندگی ما را تامین می کنی.

وقتی بحث تامین هزینه های زندگی وسط می آید، مردها برای کارشان خیلی ارزش و اهمیت قایل می شوند و نیاز دارند، ‌شما از تلاش و کوشش شان باخبر باشید. اجازه دهید همسرتان بفهمد،‌ برای خوشحال کردن شما لازم نیست صدها میلیون تومان پول دربیاورد.


۳- به تو خیلی افتخار می کنم.

اگر بزرگ ترین مشوق شوهرتان باشید، ‌در زندگی مشترک خیلی پیشرفت می کنید. در دنیایی که دایما او را زمین می زند، کسی باشید که همیشه او را از زمین بلند می کند.


۴- یک بابای فوق العاده هستی.

اگر بچه دارید، شوهرتان را به خاطر کارهایی که همراه اعضای خانواده انجام می دهد،‌ ستایش کنید. در دنیای مدرن،‌ اغلب گفته می شود که پدرها پایین‌تر از مادر و در درجه دوم اهمیت قرار دارند؛ ‌پس کاری کنید که بداند، ‌برای خانواده چقدر ارزشمند است.


۵- خیلی جذاب هستی.

همسرتان باید بداند که عاشق چهره و ظاهر او هستید، ‌حتی بعد از چند سال زندگی مشترک و بعد از چند کیلو وزن اضافه کردن. خیلی از مردها از طریق رابطه فیزیکی است که عشق شان را بروز می دهند یا احساس دوست داشته شدن می کنند. بنابراین تعریف از اندام او یکی از سریع ترین راه هایی است که عشق را به زبانی که می فهمد، به او ابراز کنید.


۶- بابت تعمیر وسایل خانه از او تشکر کنید.

هر وقت که شوهرتان نقش تعمیرکار را بازی می کند،‌ از تلاشش تمجید کنید. او نیاز دارد که احساس به درد بخور بودن داشته باشد، به خصوص وقتی در خانه و برای شما کاری می کند.


۷- بابت کمک در کارهای خانه از او تشکر کنید.

کمک در کارهای خانه می تواند برای مردها یک کم ترسناک باشد. گاهی اوقات فکر می کنند، ‌شما روش خاص خودتان را برای انجام کارها دارید و می ترسند سیستم شما را به هم بزنند. وقتی همسرتان کمک می کند، ‌صادقانه از او تشکر کنید، ‌فارغ از این که ملافه‌ها را درست تا کرده باشد یا نه.


۸- همیشه لبخند به لب من می آوری.

بگذارید بفهمد، زندگی شما را روشن و پرنور می کند و به خانه انرژی مثبت می آورد. حتی اگر او از آن دسته آدم هایی نباشد که غش غش می خندند، باز هم می‌توانید از لبخند زیبایش تعریف کنید.۱۰ تعریف و تمجید که مردان دوست دارند


۹- خیلی قوی هستی.

دفعه بعد که شوهرتان یک سبد سنگین لباس را بلند کرد، یک کم ابرو بالا بیندازید و از قدرتش که مثل سوپرمن است،‌ تعریف کنید،‌ حتی اگر زور خودتان هم به این کار می رسد. شوهرها نیاز دارند بدانند، از نظر شما خوب و کارآمد هستند.


۱۰- عاشق وقت گذراندن با تو هستم.

همه ما در کار و بار روزمره گیر می افتیم، ولی بگذارید شوهرتان بداند با وجود همه کارها و گرفتاری ها، هنوز هم خیلی دوست دارید کنار او باشید. سوای این، ‌شما بهترین دوست و همراه همیشگی اش هستید. امروز کمی وقت بگذارید و از مرد زندگی‌تان به خاطر همه کارهایی که می کند،‌ تشکر کنید. خوش کردن روز همسرتان کار زیادی نمی برد؛ ‌اعتماد به نفسش را تقویت کنید و کاری کنید که بخواهد در جبرانش، حال شما را خوش کند.

منبع : parisanasri.com

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا