توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های دنیای مدتصاویرلباس مجلسی

مدل لباس مجلسی کوتاه سنگ دوزی شده برای مجلس های مهم و خاص

مدل لباس مجلسی کوتاه سنگ دوزی شده برای مجلس های مهم و خاص

 

برای انتخاب لباس مجلسی رعایت ۳ نکته اساسی بسیار اهمیت دارد:

انتخاب لباس مجلسی بر اساس فرم بدن

همیشه سعی کنید لباسی انتخاب کنید که نقاط قوت شما را به نمایش بگذارد و زیبایی‌های شما را بیشتر نشان دهد. بسیاری از خانم‌ها قسمت‌هایی را که به نظر خودشان جالب توجه است می‌پوشانند و این نشان‌دهند عدم اعتماد به نفس آن‌هاست.
بهترین لباس مجلسی لباسی است، که روی نقاط قوت شما تاکید کند. برای مثال؛ اگر حس می‌کنید پاهای زیبایی دارید بهتر است پیراهن شما کمی بالای زانو بایستد. فراموش نکنید که پیراهن‌هایی با یقه باز، توجهات را به سمت گردن شما می‌کشند و دیگر زیبایی پاها جلب توجهی نمی‌کند پس مواظب باشید که اشتباه نکنید.

اشتباه بعضی از افراد هم این است که هرچه رسمیت مهمانی بیشتر می‌شود، زرق و برق لباس را بیشتر و آرایش مو و صورت را غلیظ‌تر می‌کنند. این نکته مهم را فراموش نکنید که شما با انتخاب یک لباس ساده و پوشیده نیز می‌توانید توجه دیگران را به سمت صورت زیبا و لبخندتان جلب کنید.
به عنوان مثال اگر صورت زیبایی دارید، برای جلب توجهات به صورتتان، از لباس‌های پوشیده‌تر و گوشواره‌های بزرگ استفاده کنید و برای تاکید روی گردن، پیراهن‌های یقه قایقی بپوشید.
توجه کنید که قبل از خرید لباس مجلسی، حتما به فرم اندام خود دقت کنید و لباسی را انتخاب کنید که شما را زیباتر نشان می‌دهد و نقاط ضعف‌تان را می‌پوشاند.
اگر یک نقطه از بدن شما درشت است پیشنهاد می‌شود از رنگ‌های تیره‌ استفاده کنید. خانم‌هایی که سینه‌های بزرگی دارند بهتر است از پیراهن‌های رکابی و خانم‌هایی که باسن بزرگی دارند باید از پیراهن‌های بلند استفاده کنند.

 

 مدل لباس مجلسی کوتاه سنگ دوزی شده

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا