توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
احکام دینیدانستنی ها مذهبیمذهبی

دانلود مستند عرفان حلقه با اعترافات محمد علی طاهری و نجات یافتگان

فیلم مستند حلقه شیطان پخش شده از شبکه سه سیما در خصوص فرقه انحرافی عرفان حلقه به سرکردگی محمد علی طاهری است و مستند عرفان حلقه همراه با مصاحبه با نجات یافتگان از این فرقه و اعترافات سرکرده این گروه می باشد.

فیلم مستند حلقه شیطان پخش شده از شبکه سه سیما در خصوص فرقه انحرافی عرفان حلقه به سرکردگی محمد علی طاهری است و  مستند عرفان حلقه همراه با مصاحبه با نجات یافتگان از این فرقه و اعترافات سرکرده این گروه می باشد.

اطلاعات تکمیلی درباره مستند حلقه شیطان

موضوع : مستند حلقه شیطان درباره فرقه انحرافی عرفان کیهانی (عرفان حلقه)
تعداد و نوع سند : ۳ عدد کلیپ تصویری با فرمت mp4 و کیفیت های متفاوت
اندازه سند : حداقل ۱۵۱ مگابایت

دانلود مستند عرفان حلقه

جهت دانلود مستند عرفان حلقه بر روی لینک های زیر، راست کلیک نموده و سپس گزینه save link as را انتخاب نمایید.

مستند عرفان حلقه محمد علی طاهری
مستند عرفان حلقه محمد علی طاهری

شیطان در عرفان حلقه

عرفان حلقه احترام و تقدس بالایی برای شیطان قائل است و او را موحد می دانند، نه کافر؛ او را عامل کمال می دانند، نه خذول؛ او را مامور و محبوب خدا می دانند، نه ملعون و رجیم؛ او را در حال انجام وظیفه الاهی تصور می کنند، نه فاسق و مستکبر؛ او را دارای مقام و منزلتی والا نزد خدا و در عالم می پندارند، نه صاغِر (حقیر) و مذؤم و مدحور.

شیطان پس از رانده شدن از درگاه الاهی جهان دو قطبی را آفرید و در آن جای گرفت و انسان را به دنبال خودش به اینجا کشید.

شیطان اولین معلم بشر است زیرا او را به درخت علم و آگاهی راهنمایی کرد و از بهشت نادانی و بی خبری بیرون آورد.

آسیب های روانی عرفان حلقه

بیشتر آسیب ها در اثر برون ریزی هایی است که با اتصال به حلقه های فرادرمانی و تشعشع دفاعی به وجود می آید. این برون ریزی ها به صورت های مختلفی از سوی اتصال یافتگان تجربه می شود:

الف) اختلال دو قطبی: این افراد گاهی به شدت خوشحال و گاهی به شدت افسرده می شوند و این تغییرات (پانک-دپرسیو) به صورت دوره ای تکرار می شود.

ب) اسکیزوفرنی (توهمات دیداری و شنیداری): افراد صحنه ها یا اشباهی را می بینند و مطالبی از آن ها می شنوند که گاهی هراسناک و گاهی سرور انگیز و امید بخش است به طوری که احساس می کنند از جبرئیل این الهامات را دریافت کرده اند.

جن و ارواح سرگردان در عرفان حلقه

عرفان حلقه می گوید: علت بیماری ها رسوخ موجودات غیر ارگانیک در کالبد ذهنی افراد است. موجودات غیر ارگانیک دو نوع اند، نوع A که جن هستند و نوع B که ارواح سرگردان اند.

افرادی که تحت تاثیر این آموزش ها و القائات قرار می گیرند، دچار توهمات شدیدی می شوند و احساس می کنند، موجودات غیر ارگانیک مربوط به شبکه منفی در آن ها رسوخ کرده اند، یا در خانه و زندگی آن ها حضور دارند. این موضوع منشاء ابتلاء به بیماری های روحی و روانی است.

موسسه بهداشت معنوی

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا