توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دستور و دعای مجرب برای باز شدن گره از مشکلات و رفع سختی ها

اگر درگیر مشکلات سختی ها و بلا های بزرگ شده و می خواهید خیلی زود از این وضعیت رها شوید به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت اهنوس پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب دستور و دعای مجرب برای باز شدن گره از مشکلات و رفع سختی ها را بخوانید که ان شاء الله نتایج لازم را کسب می کنید.

دعا و ختم مجرب دعای رفع مشکلات

دستور و دعای مجرب برای باز شدن گره از مشکلات و رفع سختی ها,,دعای رفع سختی,دعای رفع سختی و گرفتاری,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا برای رفع سختی,دعا جهت رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها,دعا جهت رفع سختی ها

برای بدست آوردن شغل و یا اگر شغل دارند ولی کارشان گره میخورد و هم اینکه بویژه در مورد ازدواج بختشان بسته است با توکل به خداوند این ختم بسیار گره گشاست ان شاءالله.

با وضو رو به قبله می نشینید یک ظرف آب هم جلو خود میگذارید برای خواندن سوره مبارکه یس
بعد از گفتن بسم الله الرحمن الرحیم سوره هفت بار آیه مبارکه یس را می خوانید و سپس بقیه سوره هر جا به کلمه مبـیـن رسیدید یک بار آیـه الکرسی میخوانید و سپس بقیه سوره یــس به آیه? سلام قولا من رب الرحیم? که رسیدید این آیه را #هفتاد بار تلاوت میکنید و بعد بقیه سوره را ادامه میدهید.

#قبل از آیه مبارکه سلام قولا من ربٌ الرحیم چهار کلمه مبین و بعدش #سه کلمه مبین دارد بعد از خواندن هرکدام از ایه الکرسی ها به آن اب فوت میکنید بعد از اتمام سوره یــس نیز به آب فوت میکنید سپس یک سوم آن آب را میخورید یک سوم دیگر را کمی به خود میـپــاشید و بقیه را به در و فرش و اتاق و غیره میــپــاشید یک سوم آخر را حتما به درب خانه میریزید.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا