توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
مذهبی

فال روزانه ۴ مرداد – عاشقنامه

امروز روز خوش شانسی شماست، به خصوص در مسائل عشقی. امروز حس نزدیکی زیادی به عشقتان می کنید و به دایره دوستان دیگرتان هم نزدیکتر هستید. این نشان دهنده خوش بینی و خونگرمی شماست. از انرژی بالای خود بهره ببرید و نگذارید به هدر رود، به خصوص اگر می خواهید چیزی را بفروشید. البته توقعاتتان باید واقع گرایانه باشد.

فال روزانه ۴ مرداد ۹۸

اخرین پاداش مرده، این است که دیگر نمی میرد.

♈  فروردین  ♈

امروز روز خوش شانسی شماست، به خصوص در مسائل عشقی. امروز حس نزدیکی زیادی به عشقتان می کنید و به دایره دوستان دیگرتان هم نزدیکتر هستید. این نشان دهنده خوش بینی و خونگرمی شماست. از انرژی بالای خود بهره ببرید و نگذارید به هدر رود، به خصوص اگر می خواهید چیزی را بفروشید. البته توقعاتتان باید واقع گرایانه باشد. در رابطه شما چیزی هارمونیک و خاکی در مورد طرفتان وجود دارد. این ویژگی او به شما آرامش می دهد و پیوند بین شما را محکمتر می کند. هر دوی شما فرصت دارید که احساسات خود را بررسی کنید و همانی باشید که دوست دارید

♉  اردیبهشت ♉

امروز چشم و گوش تان را باز نگه دارید. اطلاعات مهمی در مورد روش های خاص افزایش درآمدتان پیدا می کنید. این فقط یکی از چیزهای خوبی است که برایتان اتفاق می افتد. شما عالی به نظر می رسید و همه واکنش خوبی به رفتار خوشایند و گرم شما نشان می دهند. امروز فرصتی پیدا می کنید که نسبت به کسی که عمیقاً دوستش دارید واکنش خوبی نشان دهید. در این فرصت، کلمات و احساسات نیستند که پیوندتان را محکم تر می کنند،

♊  خرداد  ♊

امروز ممکن است در موقعیتی قرار گیرید که می‌تواند زندگیتان را از نظر کاری یا مالی تغییر دهد پس سعی کنید بیشتر در مورد توانایی‌ها و مهارت‌هایتان صحبت کنید زیرا با پنهان کردن آنها کاری را پیش نمی‌برید. هر چه بیشتر درباره افکارتان صحبت کنید احتمال پیدا کردن راه حل و راهکار برایتان بیشتر است.

♋  تیر  ♋

به زودی با موفقیت بزرگی در زندگی رو به رو می‌شوید که از این موفقیت احساس غرور خواهید کرد اما بهتر است حواستان باشد که هنگام موفقیت نزدیکان و دوستان و کسانی را که در راه رسیدن شما به موفقیتتان به شما کمک کرده‌اند را فراموش نکنید.

♌   مرداد   ♌

اندکی دچار غرور شده‌اید و فکر می‌کنید کنترل همه چیز را در دست دارید و طبق برنامه پیش می‌روید اما خیلی هم به خود متکی نباشید چون ممکن است مسایلی پیش رویتان باشد که کنترل آن از دست شما خارج باشد و شما را مایوس کند پس در صورتی که به مشکلی برخوردید از افراد باتجربه کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

♍   شهریور  ♍

امروز سعی کنید مراقب حرف هایی که می زنید باشید و رازدار باشید . همه مسایل خصوصی خود را برای همه نکنید زیرا همه اطرافیانتان دوست واقعی شما نیستند و ممکن است از روی حسادت برایتان دردسر درست کنند. پس امروز سعی کنید که بیشتر شنونده باشید تا گوینده زیرا اینگونه بودن برایتان بهتر خواهد بود.

♎   مهر  ♎

خود را فراموش کرده اید. سعی کنید بیشتر مراقب سلامتی خود باشید و از هر فرصت هر چند کوتاه برای استراحت و رسیدگی به خود استفاده کنید. امروز ممکن است دچار یک کسالت کوچک مثل یک سرماخوردگی یا سردرد شوید ولی نگران نباشید هیچ مساله جدی نیست.

♏   آبان   ♏

در راه موفقیت قدم برداشته‌اید و به زودی موفق خواهید شد اما ممکن است که به دلیل غرور بیش از حد که حاصل این موفقیت است دوستانتان را از خود برنجانید و تنها شوید پس مراقب رفتارهایتان در هنگام موفقیت باشید چراکه دویست خوب سرمایه ای است که به راحتی به دست نمی‌آید پس مراقب باشید که آنها را از  دست ندهید و پشیمان نشوید.

♐   آذر ♐

امروز ممکن است برای شما روز سختی باشد و نتوانید تعادل را رعایت کنید و ممکن است دلیل این مسالعه دغدغه فکری شما باشد اما سعی کنید زیاد فکر خود را درگیر مشکلات آینده نکنید، زمان مشکلاتتان را حل خواهد کرد.

♑   دی  ♑

به زودی بخاطر صبر و شکیبایی که در زندگی داشته‌اید به آرزوهای خود دست می‌یابید و خوشحالی و شادی به زندگیتان باز می‌گردد؛ نگران مسایلی که اکنون در زندگی شما است نباشید زیرا این مشکلات موقتی هستند و به زودی تمام می‌شوند پس بیهوده زمان حال خود را با فکر و خیال خراب نکنید و خیالتان راحت باشد.

♒   بهمن   ♒

امروز اتفاقی می افتد که شما را به شدت به آینده امیدوار خواهد کرد و از نگرانی شما کم خواهد شد. بهتر است این انرژی های مثبت را دریافت کنید و با حس خوب به استقبال محقق شدن رویاهایتان بروید.

♓   اسفند   ♓

شما در دوستی بسیار وفادار و حمایت‌گر هستید و هر کاری که می‌توانید برای دوستان خود انجام می‌دهید اما ممکن است با دوستانتان به مشکل کوچک کلامی برخورد کنید که این موضوع شما را می‌تواند خیلی آزار دهد اما نگران نباشید این مسایل کوچک به روابط دوستانه شما را نمی‌تواند آسیب برساند.

انواع فال و طالع بینی (فال حافظ روزانه، استخاره ازدواج،فال ماه و سال تولد، فال ابجد، فال انبیاء و … ) در اپلیکیشن عاشقنامه

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا