توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای عظیم زیاد شدن رزق و کسب روزی پرخیر

در این مطلب از سایت سیراف گره گشای اسلامی، تجربه شده و پرخیر و برکتی به شما عزیزان و خوبان و همراهان همیشگی این رسانه شرح می دهیم که باعث می شود به موفقیت های مالی بزرگ و مهم برسید و همین طور از تلخی ها نیز بهتر عبور کنید.

دعای عظیم زیاد شدن رزق و کسب روزی پرخیر

متن کامل دعای عظیم زیاد شدن رزق و کسب روزی پرخیر را از اهنوس بخواهید.

دعا و ختم مجرب رزق و روزی

,دعای روزی,دعای روزی مغازه,دعای روزی زیاد,دعای روز یکشنبه,دعای روزی و برکت,دعای روزی حلال,دعای روزی دهنده,دعای روزی برای مغازه,دعای روزی رسان,دعای روزی از غیب,دعای روزی مغازه صوتی,دعا روزی مغازه,دعای گشایش روزی مغازه,دعای رزق روزی مغازه صوتی,دعای کسب روزی مغازه,دعاي رزق روزي مغازه,دعای روزی فراوان مغازه,دعاي افزايش روزي مغازه,دعای روزی زیاد مغازه,دعای روزی زیاد شود,دعا روزی زیاد,دعای زیاد شدن روزی,دعای زیادی روزی,دعای برای روزی زیاد,دعای طلب روزی زیاد,دعای کسب روزی زیاد,دعا برای روزی زیاد مغازه,دعای روز یکشنبه سماواتی,دعای روز یکشنبه سریع الاثر,دعای روز یکشنبه برای روزی,دعای روز یکشنبه عکس,دعای روز یکشنبه ماه ذی القعده,دعای روز یکشنبه با صدای فرهمند,دعای روز یکشنبه برای حاجت,دعای روز یکشنبه با صوت,دعای روز یکشنبه پرخیر,دعای افزایش روزی و برکت,دعای رزق روزی و برکت,دعای روزی برکت,دعا برای روزی و برکت,دعا برای افزایش روزی و برکت,

هر شخص کاسب یا تاجر این آیات را در روز یکشنبه با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و آن را در منزل خود یا مغازه خود نگاه دارد رزق و روزی او و کاسبیش بسیار شود و برکت در اموال و کاسبی او به ظهور رسد.

يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَآمِنُوا بِرَسُولِهِ يُؤْتِكُمْ كِفْلَيْنِ مِن رَّحْمَتِهِ وَيَجْعَل لَّكُمْ نُورًا تَمْشُونَ بِهِ وَيَغْفِرْ لَكُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ لِئَلَّا يَعْلَمَ أَهْلُ الْكِتَابِ أَلَّا يَقْدِرُونَ عَلَى شَيْءٍ مِّن فَضْلِ اللَّهِ وَأَنَّ الْفَضْلَ بِيَدِ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ.



لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا