توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تعبیر خواب

تعبیر خواب سیگار کشیدن ، تعبیر سیگار کشیدن در خواب+جدید 98

اگر خواب سیگار کشیدن دیده اید می توانید در ادامه تعبیر سیگار کشیدن در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب سیگار کشیدن  یا تعبیر سیگار کشیدن در خواب

به طور کلی سیگار اضطراب یا رهایی از آن و وابستگی را نشان می‌دهد. احساس اینکه از شما حمایت می‌شود، شاید این رؤیا در ارتباط با دوست و یا کمکی برای رهایی از استرس باشد. احساسی که فرد خود را عضو گروه و فعالیتی می‌داند نیز می‌تواند به صورت رویای سیگار دیده شوند.

منوچهر مطیعی تهرانی دیدن سیگار را در رؤیا به مانند دیگر وسایل دود کننده (تدخین) تلخ کامی و غم برای فرد رؤیابین می‌داند. همچنین سیگار را به دلیل کوتاه شدن قد آن در هنگام مصرف در رابطه عمر بیننده خواب بیان می‌کند.

تعبیر خواب سیگار کشیدن

در کتاب فرهنگ تفسیر رؤیا سیگار کشیدن در خواب به نمادی از تلاش برای کنترل اعصاب بیان شده است. سیگار کشیدن همانطور که برای برخی از افراد به عادت تبدیل شده است می‌تواند نمایانگر عاداتی باشد که بر تصمیمات ما تأثیر گذارد. عاداتی که می‌توانند تأثیر مثبت گذاشته و یا برخی عادات غلط که باعث گرفتن تصمیم اشتباهی در زندگی شده‌اند. هر چند که سیگار کشیدن می‌تواند ناشی از آسایش یا عوض شدن حال و هوای فرد را مانند اینکه دوستی را ملاقات کرده است باشد.

تعبیر خواب دود سیگار

در حالت کلی دیدن دود در خواب نشانه کسالت و غم است و منجر به افسردگی خواهد شد ولی از آنجایی که دود سیگار کوتاه و موقتی است تفسیر آن به کسالت و رنجی گذرا خواهد بود.

 

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

آ الف ب
پ ت ث
جیم چ ح
خ دال ذ
ر ز ژ
س ش صاد
ض ط ظ
عین غین ف
قاف کاف گاف
لام میم نون
ه واو ی

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا