توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
مداحی و نوحهمذهبی
موضوعات داغ

گلچین مولودی ویژه عید غدیر ۹۸ +دانلود

پیامبر اسلام(ص) هنگام بازگشت از حجة الوداع در ۱۸ ذی‌الحجه سال دهم قمری در غدیر خم بنا به دستور خداوند امام علی(ع) را جانشین خود معرفی کرد. حاضران در آن واقعه که بزرگان صحابه نیز در میان آنها بودند، با امام علی(ع) بیعت کردند.

گلچین مولودی عید غدیر خم را در اینجا دریافت کنید.

گلچین مولودی ویژه عید غدیر ۹۸ +دانلود پیامبر اسلام(ص) هنگام بازگشت از حجة الوداع در ۱۸ ذی‌الحجه سال دهم قمری در غدیر خم بنا به دستور خداوند امام علی(ع) را جانشین خود معرفی کرد. حاضران در آن واقعه که بزرگان صحابه نیز در میان آنها بودند، با امام علی(ع) بیعت کردند.

پس از واقعه غدیر آیه اکمال نازل شد که می‌گفت امروز دین شما را کامل  و نعمت خود را بر شما تمام کردم و دین اسلام را برای شما پسندیدم. معصومان (ع) به حدیث غدیر استناد کرده‌اند و شاعران بسیاری از دوران امام علی (ع) درباره آن شعر سروده‌اند. پیامبر (ص) و دیگر معصومان این روز را عید خوانده‌اند و مسلمانان به ویژه شیعیان این روز را جشن می‌گیرند.

به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم گلچین دانلود مولودی این جشن بزرگ را در اینجا دریافت کنید

دانلود گلچین مولودی عید غدیر با صدای محمد کریمی

گلچین مولوی عید غدیر با صدای میثم مطیعی

 

انتهای پیام/

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا