توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دارو خانه معنویدعا و طلسممذهبی

اذکار و ادعیه رهایی از مشکلات مالی و بدهی پرخیر

در این پست گره گشای اسلامی و تجربه شده ای به شما عزیزان شرح می دهیم که باعث می شود هر چه زود تر از مشکلات و سختی های کوچک و بزرگ رها شوید و اگر می خواهید نتیجه به نفع شما دگرگون شود، اذکار و ادعیه رهایی از مشکلات مالی و بدهی پرخیر نتیجه بخش است.

اذکار و ادعیه رهایی از مشکلات مالی و بدهی پرخیر

07328263086307 اذکار و ادعیه رهایی از مشکلات مالی و بدهی پرخیر

ذکر روز یکشنبه صوتی,ذکر روز يکشنبه,ذكر روز يكشنبه با تصوير,ذكر روز يكشنبه چيست,ذکر برای روزی حلال,ذکر کسب روزی حلال,ذکر برای رزق و روزی حلال,ذکر برای افزایش روزی حلال,ذکر برای کسب روزی حلال,ذکر افزایش رزق و روزی حلال,ذکر روزی مغازه,ذکر برای رزق و روزی مغازه,ذکر برای زیاد شدن روزی مغازه,ذكر روز يكشنبه,ذکر روزی زیاد,ذکر روزی از غیب,ذكر گشايش روزي,ذکر گشایش رزق و روزی,بهترین ذکر برای گشایش روزی,ذکر گشایش کار و افزایش روزی,ذکر برای برکت روزی

اذکار و ادعیه رهایی از مشکلات مالی و بدهی پرخیر

در روایات فرموده اند که استغفار بهترین و برترین دعا است و تا می توانید استغفار کنید. امام علی (علیه السلام) می فرماید:«عجبت لمن یقنط ومعه الاستغفار» ؛ «من تعجب می کنم از کسی که ناامید می گردد و حال آن که می تواند آمرزش بخواهد.

در روایتی رسول خدا (صلی الله علیه و آله) در سخن زیبایی می فرمایند:من کثر همومه فلیکثر من الاستغفار:هر کس غم و غصه اش زیاد است، باید زیاد استغفار کند. (بحارالانوار، ج 90، ص 283)

در عبارت دیگری میدان تاثیر استغفار را گسترده تر معرفی کرده و فرموده اند:علیک بالاستغفار فانه المنجاه.(بحارالانوار، ج 90، ص 283) بر تو باد به استغفار و عذرخواهی از خداوند که استغفار نجات دهنده (انسان از مشکلات و سختی ها) است.

خداوند در مورد برخی از اینها که وضعشان خیلی خراب تر است چنین می فرماید:«و چون به آنان گویند:بیایید تا پیامبر خدا برای شما آمرزش بخواهد [از روی کبر و غرور] سرهای خود را بر می گردانند، و آنان را می بینی که متکبرانه [از حق ] روی می گردانند؛ وَ إِذا قیلَ لَهُمْ تَعالَوْا یَسْتَغْفِرْ لَکُمْ رَسُولُ اللَّهِ لَوَّوْا رُؤُسَهُمْ وَ رَأَیْتَهُمْ یَصُدُّونَ وَ هُمْ مُسْتَکْبِرُون»(منافقون/5)

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا