توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسمدعاهامذهبی

دعا و دستور قوی به جهت ثروتمند شدن و کسب موفقیت مالی

در صورتی که می خواهید به روزی بیشتری رسیده و در زندگی از مشکلات مالی عبور کنید پیشنهاد می کنیم که حتما در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت سیراف مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی دعا و دستور قوی به جهت ثروتمند شدن و کسب موفقیت مالی را بخوانید.

دعا و دستور قوی به جهت ثروتمند شدن و کسب موفقیت مالی

23802668 دعا و ختم مجرب رزق و روزی

دعای کسب رزق و روزی,دعا کسب رزق و روزی,دعا برای کسب رزق و روزی,دعای کسب رزق روزی,دعا برای کسب رزق و روزی حلال,دعا جهت کسب رزق و روزی,دعای رزق و روزی برای کسب و کار,دعای رزق و روزی در کسب و کار,دعای رزق و روزی در محل کسب,دعای افزایش رزق و روزی و کسب و کار,دعای رزق روزی برای کسب و کار,دعای رزق و روزی کسب و کار,دعای کسب رزق و روزی حلال,دعای برای کسب رزق و روزی,دعا برای رزق و روزی کسب و کار,دعا برای افزایش رزق و روزی و کسب و کار,بهترین دعا برای کسب رزق و روزی,دعا برای کسب رزق,دعای کسب رزق

دعا و دستور قوی به جهت ثروتمند شدن و کسب موفقیت مالی

دعای ثروتمند شدن  از آیت الله العظمی سید “صادق روحانی” در مورد دعایی برای ثروتمند شدن و افزایش رزق سوال شد ، و ایشان پاسخ جالبی دادند. متن پرسش و پاسخ بدین شرح است: پرسش: با نظر به تجارب حضرتعالی  یا تجارب اساتیدتان، از نظر شما، بهترین دعایی که موجب افزایش رزق و روزی می شود کدام است؟

پاسخ: بسمه جلت اسمائه؛ از موارد تجربه شده و مفید ختم «اذا وقعه» است که از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده و علامه مجلسی (ره) آن را نقل نموده اند. این ختم به صورت زیر می‌‌باشد:اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،اين دعا نيز خوانده شود:

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»و در هر پنجشنبه‌ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود: «یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی».

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا