توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دارو خانه معنویدعا و طلسممذهبی

دعای پسردار شدن (مجرب و موثر)

دعای پسردار شدن (مجرب و موثر)

برای پسردار شدن دعاهای مختلفی از ائمه معصومین (ع) نقل شده است. همچنین دستورالعمل‌هایی برای پسردار شدن وجود دارد. ضمن این که بعضی خوراکی‌ها احتمال پسر شدن نوزاد را بیشتر می‌کند.
توی جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که تعداد فرزندان در هر خانواده بسیار کم شده و همه خانواده‌ها به یک یا نهایتاً دو فرزند بسنده می‌کنند. با این شرایط می‌شود به خانواده‌ها حق داد که اگر فرزند اولشان دختر بود ته دلشان آرزو کنند که فرزند دومشان پسر باشد تا طعم هر دو تا میوه بهشتی را بچشند! در روایات مختلف راه‌حل‌هایی برای پسردار شدن وجود دارد که ستاره مجرب‌ترین این راه‌حل‌ها را برای شما در این مقاله بازگو خواهد کرد.
 
عکس نوزاد پسر

راه‌های پسردار شدن در روایات

برای پسردار شدن آیه الکرسی را به انار شیرین بخوانید و بخورید.
وقتی آثار بارداری در شما نمایان شد، دست خود را بر شکم بگذارید و 1400 صلوات نذر کنید و 7 بار آیه 35 آل‌عمران (إِذْ قَالَتِ امْرَأَتُ عِمْرَانَ رَبِّ إِنِّي نَذَرْتُ لَكَ مَا فِي بَطْنِي مُحَرَّرًا فَتَقَبَّلْ مِنِّي ۖ إِنَّكَ أَنْتَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ) را بخوانید.

راهکار امام علی (ع) برای پسردار شدن

امام علی (ع) برای پسردار شدن فرموده‌اند:
«وقتی می‌خواهی بچه‌دار شوی، وضو بگیر و دو رکعت نماز بخوان و بعد از آن به سجده برو 71 بار استغفار کن و بعد با همسرت آمیزش کن و بگو: «اللهم ارزقنی ولدا لاسمیه باسم نبیک محمد (ص)» (یعنی: خدایا اگر فرزندی به من بدهی او را به نام پیامبرت محمد (ص) خواهم نامید.) و در این مسئله هیچ شکی نداشته باش.»

راهکار امام باقر (ع) برای پسردار شدن

امام باقر (ع) فرمود: «سه روز پس از نماز عشا و نماز صبح 70 بار می‌گویی: «سُبْحَانَ اللَّه» و 70 بار می‌گویی: «اَسْتَغْفِرُ اللَّه» و پس از آن ذکر خود را با این آیه از قرآن تمام می‌کنی:
«اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ اِنَّهُ کانَ غَفَّاراً یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً وَ یُمْدِدْکُمْ بِاَمْوالٍ وَ بَنِینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ اَنْهاراً»
و در شب سوم این اعمال، با همسر خود آمیزش کن. به خواست خدا پسری با اعتدال به تو داده خواهد شد.»

راهکار امام صادق (ع) برای پسردار شدن

امام صادق (ع) فرمود: «هرکس که زنش باردار است و فرزندش چهار ماهه شد، رو به قبله بایستد و آیه الکرسى بخواند، و دست به پهلوى همسرش گذارد و بگوید: اللَّهُمَّ إِنِّی قَدْ سَمَّیْتُهُ مُحَمَّدا (خداوندا من این فرزند، را محمد نام گذاردم)، خداوند این جنین را پسر می‌کند، و اگر به عهد خود وفا کند و نام او را محمد نهد خداوند آن را وسیله برکت او قرار دهد و گرنه اختیار با خداست که او را نگهدارد یا ببرد»
 
امام صادق (ع) در جای دیگری فرمود: «وقتی که تصمیم به آمیزش گرفتی و در جایی که مرد برای آمیزش با زن می‌نشیند نشستی، دست راستت را در سمت راست ناف زن بگذار و هفت بار سوره قدر را بخوان و آن گاه آمیزش کن که به آن چه دوست داری می‌رسی وقتی که علائم بارداری آشکار شد، پاسی از شب گذشته، دستت را بر سمت راست نافش بگذار و هفت بار سوره قدر را بخوان.»
در بعضی از روایات در ادامه روش بالا آمده است که: «هر صبح و شب 70 بار «سبحان الله»، 10 مرتبه «استغفر الله» و 9 بار «سبحان الله العظیم» بگویید و در مرتبه دهم این آیه را بخوانید:
«اَسْتَغْفِرُ اللَّهُ اِنَّهُ کانَ غَفَّاراً یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً وَ یُمْدِدْکُمْ بِاَمْوالٍ وَ بَنِینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ اَنْهارا»

چه بخوریم تا پسردار شویم؟

در روایات یکی از خوراکی‌هایی که احتمال پسر شدن جنین را زیاد می‌کند کاسنی است.
امام صادق (ع) فرمودند: «بر تو باد (خوردن) کاسنی که آب (کمر) را افزون و فرزند را زیبا می‌کند و [مزاج] گرم ملایمی دارد که فرزند پسر را زیاد می‌کند.»
و در جای دیگری فرمودند: «هر کس دوست دارد مالش زیاد شود و پسردار شود کاسنی زیاد بخورد.»
 

دعای دختردار شدن

برای دختردار شدن می توانید در دعای پسردار شدن که در مفاتیح آمده است را به این ترتیب تغییر بدهید:
«اللَّهُمَّ إِنِّی قَدْ سَمَّیْتُها فاطِمَة (خداوندا من این فرزند، را

دعای دختردار شدن

 

نام گذاردم)»

 

چطور دختردار شویم؟

از نظر پزشکی بعضی شرایط جسمی زن در تعیین جنسیت فرزند موثر است که به بعضی از آن ها اشاره می کنیم:
  • اگر میزان سدیم و پتاسیم خون مادر پایین و میزان کلسیم و منیزیم آن بالا باشد احتمال دختر شدن فرزند بیشتر است.
  • اگر محیط واژن اسیدی باشد باعث از بین رفتن کرومزوم های Y می شود و احتمال دختردار شدن را بیشتر می کند.
  • زمان نزدیکی اگر 2 الی 3 روز قبل از تخمک گذاری باشد احتمال دختر شدن فرزند بیشتر می شود.

مسلم است که وقتی بدن شرایط برعکس موارد بالا را داشته باشد احتمال پسردار شدن بیشتر می شود.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا