توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
کتاب مذهبیمذهبی

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار در چهار نسخه

کتاب نینوا معبر انتـظار ، کتابی است که به اهمیت کربلا و واقعه آن و ارتباط تنگ آن با ظهور پرداخته و در چهار نسخه pdf ، آیفون ، اندروید و جاوا برای دانلود شما کاربران عزیز قرار داده ایم.

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار در چهار نسخه

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار از لینک مستقیم

دانلود کتاب و نرم افزار نینوا معبر انتظار در چهار نسخه جاوا، اندروید، آیفون و PDF

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار

کتاب نینوا معبر انتـظار ، کتابی است که به اهمیت کربلا و واقعه آن و ارتباط تنگ آن با ظهور پرداخته و در چهار نسخه pdf ، آیفون ، اندروید و جاوا برای دانلود شما کاربران عزیز قرار داده ایم.

در این کتاب به مقوله پیوند عمیق فرهنگ عاشورا با فرهنگ انتظار پرداخته شده است.

نویسنده: صادق سهرابی

جهت دانلود در ادامه با ما همراه باشید …

این نرم افزار کتابی است با موضوع «نینوا معبر انتـظار» که در چهار نسخه جاوا، اندروید، آیفون و PDF در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است. پدیدآورنده این کتاب آقای صادق سهرابی می باشند که توسط مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان منتشر شده است. در این کتاب به مقوله پیوند عمیق فرهنگ عاشورا با فرهنگ انتظار پرداخته شده است.

دانلود کتاب و نرم افزار نینوا معبر انتظار در چهار نسخه

نرم افزار نینوا معبر انتظار در واقع یک کتاب میباشد که برای سیستم های اندروید – جاوا – آیفون و رایانه آماده شده تا خوانندگان عزیز در هر صورت دسترسی به مطالب این کتاب داشته باشند. نویسنده در مقدمه کتاب، میزان انتظار هر انسانی را شدت اشتیاق و مقدار آمادگی او برای رسیدن به محبوب برمی شمرد و معتقد است این سنجش نه تنها در حوزه اندیشه و شناخت که در حیطه عاطفه و رفتار منتظر نیز قابل اندازه گیری است.

وی معتقد است برای رسیدن به وصال حضرت مهدی (عج) سه گام اساسی باید مد نظر قرار گیرد که اولین گام، شناخت و معرفت نسبت شأن و مرتبه آن حضرت می باشد.

سهرابی دلدادگی را دومین گام منتظر در راه رسیدن به کمال مطلوب می داند و می نویسد حرکت مستمر و سر از پای نشناختن و از قهر و عتاب دلدار رمیدن، سومین گام منتظر می باشد که باید در رفتار و کردار او تعیّن و تحقق یابد.

نویسنده، هدف از تدوین این کتاب ادبی را چنین بیان می دارد که این کتاب با این ذهنیت که بتواند بر مبنای رغبت و گرایش منتظرین و با توجه به ندبه و شکایت مشتاقین از غیبت حضرتش از جمله زمینه سازان ظهور امام منتظر گردد، به رشته تحریر در آمده باشد.

سهرابی در این کتاب به پیوند عمیق و ناگسستنی فرهنگ عاشورا با فرهنگ انتظار، اشاره می کند و می نویسند: واقعه عاشورا، زمینه ساز و مقدمه ظهور امام عصر (عج) است و نینوا معبری برای انتظار می باشد، یعنی برای رسیدن به ظهور مهدی موعود، باید از گذرگاه کربلا عبور کرد.

وی در این کتاب با اشاره به قسمت هایی از زیارت شریفه عاشوار، امام حسین (ع) را خون خدا می داند که در عاشورا به جوشش در آمد و به شریان تاریخ انسان و اسلام، حرکت و حیات بخشید؛ حرکتی که هرگز خاموشی ندارد و سرد و منحرف نمی شود.

سهرابی دشمنان را به سه دسته تقسیم می کند که هر یک با سنگر و شیوه شیطانی خود وارد میدان می شوند، گروه اول که مؤسسان ظلم و جور محسوب می شوند با همراهی یک جریان پلید، پاکان را از مقام خود، بلند و دفع می کردند یعنی اول جایگاه و مقام آن ها را نشانه می رفتند و تضعیف می نمودند و بعد زمینه را برای شهادت آنان سهل و آسان می نمودند.

گروه دیگر از دشمنان در نگاه شیعه ممهدین و زمینه سازان قدرت ظلم و جور علیه اهل بیت (ع) می باشند که به جهت جیفه سست دنیا، از پاکان فاصله گرفته و با مؤسسان ظلم و جور کنار می آمدند و با استفاده از وجاهت و سابقه خود با زمینه سازان و مقدمه چینان تمکن و قدرت دشمنان برای قتل اولیای خدا می شدند. عده ای نیز و اشیاع و اولیای آنها هستند که بدنه پایین و توده تأثیر پذیر از فرهنگ شرکت و کفر محسوب می شوند.

وی در بخشی از این کتاب چنین آورده است: کاروان هدایت تاریخ، در جهت نتیجه بخشی و به هدف رسیدن در حال حکومت است، اما در این حرکت و جریان هنوز سختی و تلخی مرارت انتظار را تا بر آمدن شکوفه فرج، در جان و ذائقه خود تحمل می کنیم.

نویسنده کتاب با اشاره به قسمت هایی از زیارت عاشورا، پیوند و گره خوردن فرهنگ عاشورا با فرهنگ انتظار را نشان داده و می نویسد: این دو فرهنگ پیوسته و به صورت همگام و همراه، زنده خواهند بود و در لایه های اندیشه، فرهنگ و عینیت عموم مردم جلوه گری می نمایند و در نهایت به این نتیجه می رسد که نینوا معبر انتظار است و دشمنان دریافته اند که پیوند خاص و راهبردی بین فرهنگ انتظار و عاشورا وجود دارد.

صادق سهرابی وظیفه شیعیان را دریافت مناسب این راز و رمز بیان می کند تا نصرت و یاری باشد برای مهدی تنها و پاسخی برای «هل من ناصر» حسین تنها مانده.

وی بر این باور است که ماندگانی در عصر عاشورا، باید در خیل وصف منتظران به امامت و رهبری امام منتظر، چشم بدوزند تا آن امام همام از راه برسد و این در راه ماندگان فوز عظیم را به کاروان عاشورائیان برساند.

عاشورائیان پیمان خود را به آخر بردند و مهدویان در معبر نینوا چشم انتظارند و آن عهدی را که با خدای خود بسته اند هر صحبگاه با امام عصر خویش تجدید می نمایند و در انتظار فرج به سر می برند، تا در رکابش به خون خواهی حرم و حریم الهی و ثارالله برخیزند.

مولف، فرهنگ عاشوا را دارای آموزه هایی می داند که در آن با نگاه به چگونگی ایجاد شبهات و شهوات و تنها گذاشتن سالار شهیدان، شخص منتظر تصمیم می گیرد که مبادا همانند آن نامروتان، مهدی زهرا را تنها گذارده فریب های زمینه سازن قدرت دشمن اهل بیت شود.

وی می نویسد: آنان همچنان که سالار شهیدان را تنها و بی یاور ساختند، می خواهند امام عصر (عج) نیز تنها و بی یاور بماند، اما انتظار، ثبات قدم می خواهد. باید ثبات قدم و صادقانه با حسین بودن، این جریان ادامه یابد و در رکاب فرزندش مهدی موعود جزء خون خواهان ثارالله باشیم و این گونه نینوا را معبر انتظار سازیم.

لینک های دانلود

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار حجم کل : 1.31 مگابایت

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار تعداد صفحات : 17 صفحه

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار دانلود کتاب نینوا معبر انتظار نسخه PDF با لینک مستقیم

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار حجم: 482 کیلوبایت

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار دانلود کتاب نینوا معبر انتظار نسخه آیفون با لینک مستقیم

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار حجم: 135 کیلوبایت

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار دانلود کتاب نینوا معبر انتظار نسخه اندروید با لینک مستقیم

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار حجم: 386 کیلوبایت

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار دانلود کتاب نینوا معبر انتظار نسخه جاوا با لینک مستقیم

دانلود کتاب نینوا معبر انتظار حجم: 341 کیلوبایت

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا