توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دارو خانه معنویدعا و طلسممذهبی

دعای یافتن شغل و کار مناسب با درآمد بالا سریع الاثر

امروز و در این مطلب دعای سریع التاثیر و رهگشایی می آموزیم و می خوانیم که در واقع سبب می شود مشکلات و گرفتاری های مالی زندگی تان حل شده و صاحب شغل و کاری با درآمد خوب شوید، البته که خودتان هم برای دستیابی به آن باید تلاش کنید، پس دعای یافتن شغل و کار مناسب با درآمد بالا سریع الاثر نتیجه بخش است.

دعای یافتن شغل و کار مناسب با درآمد بالا سریع الاثر

273078362078620 دعای یافتن شغل و کار مناسب با درآمد بالا سریع الاثر

دعای کاریابی,دعای کاریابی سریع,دعای کاریابی مجرب,دعای کاریابی قوی,دعا کاریابی,دعاي كاريابي,دعاهای کاریابی,دعای برای کاریابی,دعای مجرب برای کاریابی,دعا برای کاریابی سریع,دعا جهت کاریابی مجرب جعفر,دعا برای کاریابی,دعا جهت کاریابی,دعا كاريابي,دعای کاریابی و استخدام و روزی,دعای مجرب کاریابی

دعای یافتن شغل و کار مناسب با درآمد بالا سریع الاثر

برای پیدا کردن شغل مناسب ، سوره مبارکه یوسف را در کاغذ بدون خط با گلاب و زعفران بنویسد و شبانه کاغذ را در شکاف یک دیوار پنهان نماید . در هنگام برگشتن به پشت سرش نگاه نکند . پس از کوتاه مدتی شغلی مناسب نصیبش میشود. این دستورالعمل مجرب است.

دستور العملی مجرب برای کارگشایی و رفع مشکل از پیامبر اکرم (ص) روایت شده که برای حل مشکلات آیات شریفه سوّم و چهارم سوره طلاق را بخواند در گشایش کارهایش او را کفایت میکند. «وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً» . توجه شود : با توجه و اعتقاد کامل قلبی بخواند. بهتر است که مدتی آیات را ورد زبان سازد.

چنانچه شخص بیکار آیه زیررا بر کاغذ نوشته و بر بازو ببندد ،
کار پیدا نماید و نیز برای قبول در خطبه عقد بر بازو ببندد.

قُل اِنَّ الفَضلَ بِیَدِاللهِ یُؤتیهِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ واسِعٌ عَلیمٌ.
یَختَصُّ برَحمَةِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ ذُوالفَضلِ العَظیمِ. (آل عمران آیات ۷۳و۷۴)
با طهارت و در ساعت و روز سعد و با جوهر روحانی نوشته شود.
به نکته های نگهداری دعاها توجه شود و مبلغی هم صدقه ذکات داده شود.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا