توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تعبیر خواب

تعبیر خواب سماور – معنی دیدن سماور در خواب

سماور در خواب نشانگر مهمان نوازی ، توانایی همگام شدن با مردم و داشتن افکار ناب است. بعد از مشاهده چنین رویائی قطعا شما میهمانان غیر منتظره ای خواهید بود. و ارتباطتان با آنها نه تنها روحیه شما را بالا خواهد برد بلکه رابطه ای مستحکم را برایتان رقم خواهد زد.

تعبیر دیدن سماور در خواب چیست؟

سماور – معنی رویاهایی که در مورد سماور باشد

سماور در کتاب رویای مدرن.

سماور در خواب نشانگر مهمان نوازی ، توانایی همگام شدن با مردم و داشتن افکار ناب است. بعد از مشاهده چنین رویائی قطعا شما میهمانان غیر منتظره ای خواهید بود. و ارتباطتان با آنها نه تنها روحیه شما را بالا خواهد برد بلکه رابطه ای مستحکم را برایتان رقم خواهد زد.

ریختن چای داغ از سماور در خواب به معنای این است که در کانون توجه شخص رویاهای خود قرار خواهید گرفت و به زودی پیشنهادی بی نظیر از طرف او خواهید داشت که شما را شگفت زده خواهد کرد. فقط مراقب باشید ، چرا که احتمالا به خاطر این مرد ، یک رابطه طولانی مدت و مستحکم خود را از دست خواهید داد.

سماور در کتاب تعبیر خواب میلر.

اگر در خواب ببینید که بخار از سماور بیرون می آید ، به این معنی است که شما هم در خانه و هم در زمینه حرفه ای بحث های داغی خواهید داشت. اگر در خواب دیدید که آب موجود در سماور جوش می خورد ، باید بدانید که احساسات شما می توانند شما را به یک حمله عصبی یا حمله قلبی مبتلا نمایند. اجازه ندهید چنین وضعیتی رخ دهد چرا که در غیر این صورت ، برای مدت طولانی بیماری دست از سر شما بر نخواهد داشت

سماور براق و گرم در خواب نمادی از پیشرفت مادی و خبرهای خوب است. برای دختران جوان ، دیدن خواب یک سماور تمیز و براق با چای داغ در داخل ان نشانه ای دال بر ازدواج خوب با مردی قابل قبول است که زندگی او را دستخوش تغییرات بسیار خوبی خواهد کرد. اگر آب داخل سماور سرد باشد ، و شما هر کاری می کنید نمی توانید ان را به جوش بیاورید ، در دنیای واقعی به دلیل تنبلی و بی حوصلگی ، بسیاری از رویاهایتان تحقق نخواهند یافت.

سماور در کتاب تعبیر خواب وانگا.

اگر در خواب  سماوری را مشاهده نمودید باید بدانید که ان سماور ، نشانه ای است که نوید دوستی با کسی را می دهد که امکانات مالی نامحدودی دارد. این ارتباط از جهتی برای شما مهلک خواهد بود ، زیرا تمام روابط احساسی ای را که قبلاً داشتید ، در هم خواهد شکست و از بین خواهد برد. اما ، ارزشش را دارد ، زیرا شما با هم خوشحال خواهید بود. اگر در خواب یک سماور را بشکنید یا آن را روی زمین رها کنید ، این نشانه ورشکستگی و شروع بد شانسی در زندگی شما خواهد بود.

سماور در کتاب تعبیر خواب فروید.

اگر از سماور برای خود چای ریختید و نوشیدید و به طور هم زمان با کسی مکالمه صمیمانه ای داشتید این بدان معنی است که شما در رابطه جنسی بسیار باز و پر احساس خواهید بود ، بنابراین طرف مقابلتان شما را دوست خواهد داشت ، و با هم رابطه ی لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. از جهتی این رویا به شما هشدار می دهد که ممکن است از همسرتان خسته شوید و بخواهید رابطه ی غیر متعارف و خارج از چارچوبی را با فرد دیگری اغاز کنید. مراقب باشید چرا که همه رازها دیر یا زود آشکار می شوند. این احتمال وجود دارد که رازهای شما خیلی زودتر از انچه فکرش را می کنید بر ملا شوند.

و اگر خواب ببینید چای سرد می نوشید تعبیرش چه خواهد بود؟ این خواب به معنای تغییراتی در رابطه با معشوق یا همسرتان است که می تواند منجر به طلاق شود. پس شما باید مراقب هم باشید و گفتن سخنان دلپذیر را فراموش نکنید.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا