توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

اذکار پرخیر و اسلامی در طلب خواسته ها و حاجات

در صورتی که مانند هر کدام از دیگر انسان ها حاجات و خواسته های بزرگ و اهداف مهم دارید و می خواهید به آن ها دست یابید حتما اذکار پرخیر و اسلامی در طلب خواسته ها و حاجات را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید و نتیجه نهایی به نفع شما خواهد بود.

اذکار پرخیر و اسلامی در طلب خواسته ها و حاجات

20736320863807 ادعيه و اذكار

ذکر حاجت فوری,ذكر حاجت فوري,ذکر برای حاجت فوری,ذکر حاجت دهنده فوری,ذکر جهت حاجت فوری,ذکر مجرب برای حاجت فوری,ذکر برای گرفتن حاجت فوری,ذکر برای براورده شدن حاجت فوری,بهترین ذکر برای حاجت فوری,ذکر حاجت روایی فوری,ذکر حاجت,ذکر حاجت روایی,ذکر حاجت دهنده,ذکر حاجت گرفتن,ذکر حاجت مهم,ذکر حاجت روایی سریع,ذکر حاجت سریع,ذکر حاجت روز پنجشنبه,ذکر حاجت روا شدن,ذکر حاجت روایی مجرب,ذکر حاجت روایی حضرت معصومه,ذکر حاجت روایی قوی

اذکار پرخیر و اسلامی در طلب خواسته ها و حاجات

اگر کسی اسم مبارک “یا سمیع” راروز پنجشنبه بعد از نماز 500 بار بخواند هر دعا و حاجتی که خواهد روا گردد. و اگر قاری به این قیام کند مستجاب الدوةگردد. و هر روز به طریق اوراد چهارصد و دو نوبت

بخواند “یا سَمیعُ یا بَصیر”هرگز به

هیچ چیز محتاج نشود و رسوا نگردد

و دعاهای او مستجاب شود

و صفای باطن او را حاصل گردد.

جهت رفع حوائج مهم (یک یا چند حاجت)، کمی بعد از طلوع آفتاب روز جمعه یا در صورت موفق نشدن، بعد از نماز ظهر و عصر روز جمعه، 1001مرتبه خواندن اسم مبارکالمجیب” بسیارمجرب است.

اگر مهمی داری دریک مجلس 90000 بار این اسم را بخوان که دعای شما مستجاب خواهد شد.و اگر میسّر نشدبایستی که 19000 بار این اسم را بخواند.

هر که خواهد مستجاب الدّعوه شود هر روز 66 بار این اسم را بگوید و در آخر این دعا را بخواند: اِسْتَجِبْ دَعَواتی کُلّها یا ذَالجَلالِ وَ اْلاِکْرام همه دعاهای او مستجاب گردد.

Source link

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا