توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

ادعیه رفع دلشوره استرس و نگرانی سریع التاثیر

امروز و در این پست به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی می آموزیم که باعث می شود از استرس، دلشوره، لحظات سخت و تلخ در امان مانده و اگر فکرتان مدام مشغول است حتما ادعیه رفع دلشوره استرس و نگرانی سریع التاثیر را بخوانید تا حاجت بگیرید.

ادعیه رفع دلشوره استرس و نگرانی سریع التاثیر

28637208362078307 دعا و ختم مجرب

دعای رفع استرس,دعای رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس و نگرانی,دعای رفع استرس و ترس,دعای رفع استرس امتحان,دعاي رفع استرس,دعای رفع استرس و دلشوره,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای رفع استرس صوتی,دعای رفع استرس و آرامش,دعای رفع استرس و دلهره,دعا برای رفع استرس و دلشوره,دعا براي رفع استرس و دلشوره,دعایی برای رفع استرس و دلشوره,دعا برای رفع استرس و نگرانی,دعایی برای رفع استرس و نگرانی,دعا جهت رفع استرس و نگرانی,دعای عجیب برای آرامش قلبی و رفع استرس و نگرانی,دعا برای رفع استرس و افسردگی,دعا رفع استرس

ادعیه رفع دلشوره استرس و نگرانی سریع التاثیر

میرزا احمد آشتیانی در کتاب هدیه احمدی آورده است که علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان فرموده اند: برای رفع دلشوره و نگرانی در حالت نشسته و ایستاده دست خود را روی سینه بگذارید و چندین مرتبه آیه ۲۸ سوره رعد را بخوانید:
“الذّینَ امَنوا و تَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِالله تَطمَئِنُ القلوب ” آرامش بخش ترین دعا برای آنان که به خدا ایمان دارند.

“ماشاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوّهَ اِلّا باللهِ العَلِیَّ العظیم “
با نیتی صادقانه و قلبی اگر این ذکر را بگویید تاثیر زیادی در کسب آرامشتان خواهید دید.

حجت الاسلام صحفی در این باره روایت می کند: در اواخر عمر علامه طباطبایی از ایشان خواستم تا پیشنهادی دعا جهت رفع دلشوره و نگرانی روان بدهند و ایشان فرمود دستت را در حالت ایستاده یا نشسته بر روی سینه ات بگذار و چندین بار آیه “الذّینَ امَنوا و تَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِالله تَطمَئِنُ القلوب ” را ذکر کن. معنی را می توان به صورت این که: کسانی که ایمان آورده اند و دل هایشان با یاد خدا آرام می گیرد، آگاه باش که با یاد خدا دل ها آرامش می یابد. خلاصه نمود.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا