توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای مجرب طول عمر و سلامتی و پریشانی دشمنان و خوشحالی خود و دوستان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی و انگشتر دعای مجرب طول عمر و سلامتی و پریشانی دشمنان و خوشحالی خود و دوستان را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و تضمینی و مجرب برای زیاد شدن طول عمر و سلامتی و پریشانی حال دشمنان و شادی و خوشحالی خود و دوستان .

دعای مجرب طول عمر و سلامتی و پریشانی دشمنان و خوشحالی خود و دوستان

دعای طول عمر,دعای مجرب سلامتی,دعای پریشانی دشمنان,دعای شادی و خوشحالی خود,دعای شادی دوستان و خود,بهترین دعای طول عمر,دعای ناراحتی و پریشانی دشمنان

برای طول عمر و دولت و پریشانی دشمنان و خوشحالی خود ودوستان این دعا را بخواند و نوشته با خود داشته باشد که مجرب است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ یَا عَزِیزُ الْعِزُّ فِی عِزَّهِ مَا أَعَزُّ العَزِیزُ فِی اَعزهِ أَعِزنِی بِعِزِّتِکَ وَ أَیِّدْنِی بِنَصْرِکَ وَ ادْفَعْ عَنِّی اَعدایِی بِدَفْعِکَ وَ اجْعَلْنِی مِنْ خِیَارِ خَلْقِکَ یَا أَحَدُ یَا أَحَدُ یَا فَرْدُ یَا صَمَدُ

مخازن ج ۱

***********************

سیدابن‌طاووس به سند معتبر از جمیل بن درّاج روایت کرده: مردی خدمت امام صادق(علیه‌السلام) آمد و گفت: ای مولای من سنّ و سالم بالا رفته و خویشانم مرده‌اند و مونسی ندارم، می‌ترسم مرا هم مرگ دریابد.

حضرت فرمود: برادران مؤمن صالح برای اُنس گرفتن از نزدیکان بهترند و اگر طولانی شدن عمر خود و خویشان و دوستان را خواهی این دعا را پس از هر نماز بخوان:

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ اَللّهُمَّ اِنَّ رَسُولَکَ الصّادِقَ الْمُصَدَّقَ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَآلِهِ قالَ اِنَّکَ قُلْتَ ما تَرَدَّدْتُ فى شَىْءٍ أَنَا فاعِلُهُ کَتَرَدُّدى فى قَبْضِ رُوحِ عَبْدِىَ الْمُؤْمِنِ یَکْرَهُ الْمَوْتَ وَاَکْرَهُ مَسآئَتَهُ اَللّهُمَّ فَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجَّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَالْعافِیَهَ وَالنَّصْرَ وَلا تَسُؤْنى فى نَفْسى وَلا فى اَحَدٍ مِنْ اَحِبَّتى

خدایا بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، خدایا رسول راستگوی تصدیق‌ شده‌ات (درود تو بر او و خاندانش) گفت که تو فرمودی: در هیچ کاری از کارهایم تردید نکرده‌ام همچون تردیدم در گرفتن روح بنده مؤمنم درحالی‌که او مرگ را خوش ندارد و من هم رنجاندن او را خوش ندارم، خدایا بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست و برای ولی‌ات گشایش و عافیت و یاری را نزدیک گردان و درباره خودم و احدی از دوستانم بدی قرار مده.

و اگر خواهی یک‌یک از دوستان خود را نام ببر و بگو: «وَ لا فی فُلانٍ وَ لا فی فُلانٍ» راوی گفت: چون بر این دعا مداومت کردم، چندان عمر یافته‌ام که از زندگانی ملول و خسته شده‌ام و این دعا بسیار معتبر است؛ و در تمام کتاب‌های دعا نقل‌ شده.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا