توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای مجرب رهایی از دعوا های خانوادگی و دفع قهر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت سیراف به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی می آموزیم که باعث می شود از دعوا های خانوادگی رها شده و اگر می خواهید از سختی ها بگذرید دعای مجرب رهایی از دعوا های خانوادگی و دفع قهر نتیجه می دهد.

دعای مجرب رهایی از دعوا های خانوادگی و دفع قهر

270836087362083607 دعای مجرب رهایی از دعوا های خانوادگی و دفع قهر

دعای رفع قهر از راه دور,دعای رفع قهر زن و شوهر,دعای رفع قهر دوست,دعا رفع قهر,دعا برای رفع قهر,دعا برای رفع قهر و کدورت,دعا براي رفع قهر,دعای برای رفع قهر,دعا جهت رفع قهر,دعا برای رفع قهر از راه دور,دعای رفع قهر بین زن و شوهر,دعا برای رفع قهر بین زن و شوهر,دعا برای از بین بردن قهر

دعای مجرب رهایی از دعوا های خانوادگی و دفع قهر

برای اینکه محبتش در دل همگان افتد و تمامی افراد دوستش بدارند سعی کند که همیشه با وضو و طهارت باشد. آیه شریفه ذیل را با گلاب و زعفران بر روی کاغذ بدون خط بنویسد و در شرایط پاکی و طهارت کامل با خود به همراه داشته باشد.

(( یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه ))

دعا برای رفع دعوای خانوادگی

برای افزایش مهر و محبت آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ

قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ

الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا