توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تعبیر خواب

تعبیر خواب جاده – معنی دیدن جاده در خواب

جاده در خواب های ما زندگی و سرنوشت هستند. راه های خوب و بدی به شمار می روند که می پیمائیم و در این راهها به نتایج نیک و بد و خیر و شر می رسیم.

تعبیر دیدن جاده در خواب چیست؟

جاده در خواب های ما زندگی و سرنوشت هستند. راه های خوب و بدی به شمار می روند که می پیمائیم و در این راهها به نتایج نیک و بد و خیر و شر می رسیم.

اگر در خواب جاده ای دیدید که در آن جاده تنها بودید در روزهای آینده احساس تنهایی و بی یاوری می کنید.

اگر در جاده ای پابرهنه بودید خوب نیست. اگر جاده ناصاف و غیر هموار بود با مشکلاتی رو به رو می شوید و به دشواری می افتید.

اگر جاده ای را که می پیمودید ( با وسیله یا بدون وسیله فرق نمی کند ) صاف و هموار بود تعبیری مخالف تعبیر بالا دارد و خواب شما می گوید راه پیشرفتتان صاف است.

اگر جاده ناگهان بریده شد و به بن بست رسید خوب نیست.

اگر جاده پرتگاه داشت و شما از آن پایین رفتید تنزل شان می یابید و اگر به پرتگاه سقوط کردید حادثه ای نامطلوب اتفاق می افتد که موجب سقوط شما می شود.

اگر جاده تنگ و آفتاب گرم بود به بیماری مبتلا می شوید. اگر به سربالایی رسیدید و به آسانی آن را طی کردید ارتقا مقام می یابید و چنانچه به دشواری برخوردید مشکلاتی سر راه شما قرار می گیرد که در می مانید.

به هر حال دیدن جاده در خواب مسیر همان حیاتی است که دارید طی می کنید منتها خواب شما از آینده هایی نه چندان دور خبر می دهد و شما را از آنچه می خواهد پیش بیاید آگاه می کند.

 

با کلیک بر روی حروف الفبا به تعبیر خواب مدنظر خود دسترسی پیدا کنید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا