توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعا های رونق کسب – دعای رزق و روزی سریع الاثر

در این مطلب از سری عناوین و پست های سایت سیراف قصد داریم به شما عزیزان گره گشا های اسلامی شرح دهیم که باعث می شود به رزق و روزی زیادی برسید، از سختی ها و تلخی ها عبور کنید و ان شاء الله که به لطف خدای بخشنده حاجت بگیرید.

دعا های رونق کسب – دعای رزق و روزی سریع الاثر

20320863208620687 دعا و ختم مجرب رزق و روزی

دعای رزق و روزی مجرب,دعاي رزق و روزي مجرب,دعای افزایش رزق و روزی مجرب,دعای مجرب روزی فراوان,دعای مجرب روزی زیاد,دعای مجرب,مجرب ترین دعای رزق روزی,دعای بسیار مجرب برای روزی,دعای بسیار مجرب رزق و روزی,دعای بسیار مجرب برای زیاد شدن روزی,دعای بسیار مجرب برای رزق و روزی,دعای بسیار مجرب برای رزق و روزی مغازه

دعا های رونق کسب – دعای رزق و روزی سریع الاثر

سوره واقعه.: امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “كسی كه هر شب سوره واقعه را بخواند… در دنیا سختی‌، فقر، نیازمندی و آفتی از آفت دنیا را نمی‌بیند و از دوستان حضرت علی‌(علیه السلام) می‌شود…”

سوره همزه: امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره همزه را در نمازی واجب بخواند فقر از او دور می‌شود و روزی بر او روی می‌آورد…”

سوره لیل: پیامبر اكرم‌(صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: هر كس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می‌كند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می‌گیرد.”

سوره مزمل: رسول اكرم‌(صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: “هر كس سوره مزمل را بخواند در دنیا و آخرت سختی از او برداشته می شود”.

سوره ذاریات‌: امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره ذاریات را روز یا شب بخواند، خداوند وضع زندگی او را اصلاح می‌كند و روزی فراوانی برایش می‌دهد…”

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا