توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعا های مشکل گشا برای رفع سختی و دفع بلا

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت سیراف قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود در زندگی از بزرگ ترین دردسر ها و سختی ها عبور کنید و نتایج بزرگ خوبی در زندگی بگیرید.

دعا های مشکل گشا برای رفع سختی و دفع بلا

03230723826803 دعا های مشکل گشا برای رفع سختی و دفع بلا

دعا برای حل مشکل ازدواج,دعا برای حل مشکلات ازدواج,دعا برای رفع مشکل ازدواج,دعای حل مشکلات ازدواج,دعا حل مشکل ازدواج,دعای برای رفع مشکل ازدواج

دعا های مشکل گشا برای رفع سختی و دفع بلا

در روایتی از امام حسن عسکری علیه السلام درباره ثواب قرائت سوره حمد آمده است که خداوند به حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم فرموده:
آن گاه که بنده ام سوره حمد را قرائت می کند و… به الحمد لله رب العالمین می رسد و آن را بر زبان می آورد… بلاهای دنیا و آخرت را از او دور می سازم. (178)
بنابر روایات، سوره حمد اثری چشمگیر نیز در شفای بیماران دارد؛ به گونه ای که در روایتی از امام صادق علیه السلام آمده است:
اگر سوره حمد را هفتاد بار بر مرده قرائت کنند، عجیب نخواهد بود اگر زنده شود و روح به بدنش بازگردد. (1799)

دعای حل سختی

در روایتی بسیار آمده است که آیه شریفه کرسی (آیة الکرسی ) برای دفع هر گونه شر و بلا مؤثر است. در یکی از این روایات آمده است که امام محمد باقر علیه السلام فرموده است:
هر کس یک بار آیة الکرسی را بخواند، حق تعالی هزار بلا از بلاهای دنیا و هزار بلا از بلاهای آخرت را… از او دفع می کند. (180)
در روایتی دیگر آمده است که حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم فرمود:
هر کس پس از نماز واجب آیة الکرسی را بخواند، تا نماز بعدی در امان خدا خواهد بود. (1811)

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا