توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تعبیر خواب

تعبیر خواب فرشته شدن انسان

دیدن فرشتگان چهارگانه مقرب در خواب خوب است اما بستگی به وضع و موقعیت ظاهری آن ها پیدا می کند اگر شاد و بشاش و متبسم باشند خبر از شرف و عزت و بزرگی است.

تعبیر دیدن فرشته در خواب چیست؟

دیدن فرشتگان چهارگانه مقرب در خواب خوب است اما بستگی به وضع و موقعیت ظاهری آن ها پیدا می کند اگر شاد و بشاش و متبسم باشند خبر از شرف و عزت و بزرگی است.

نوشته اند اگر بیماری ملائک مقرب را در خواب ببیند که بشاش و گشاده رو باشند از بیماری شفا می یابد. وامدار دین خود را می پردازد و ادا می کند و محبوس از زندان رهائی حاصل می نماید ولی اگر این فرشتگان عبوس و گرفته و غمین باشند تعبیر خلاف آن است که گفته شد.

نوشته اند که اگر بیننده خواب ببیند که در عالم رویا با فرشتگان دعوا می کند به هیچ وجه خوب نیست.

معبران نوشته اند دیدن فرشتگان در حالت غم زده و چهره گرفته در خواب خوب نیست بخصوص دیدن میکائیل و عزرائیل و نشان آن است که مرگ بیننده خواب نزدیک است.

اگر بیننده خواب ببیند که در خواب با فرشته ای پرواز می کند بسیار خوب است چون او به نیک نامی و رفاه و نعمت می رسد. اگر بیننده خواب فرشته ای را در لباس زنانه ببیند یا زنی ناشناس و خوب روی را در خواب ببیند و ذهنش بگوید که او فرشته است به دروغ گوئی و نیرنگ دست می زند.

اگر ببینیم فرشته ای با ما هم غذا شده به نعمت فراوان می رسیم. روی هم رفته دیدن فرشتگان در خواب خوب است.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا