توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعا و اعمال قبل از خواب برای آرامش – دعای دفع استرس

امروز و در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت سیراف رهگشای تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود اگر درگیر استرس و اضطراب های قبل از خواب شب هستید از این وضعیت رها شده و ان شاء الله که هر شب رویا و خوابی آرام و بدون دغدغه داشته باشید.

دعا و ختم مجرب

دعایی برای ارام خوابیدن کودک,دعا برای خواب ارام نوزاد,دعا برای آرام خوابیدن نوزاد,دعایی برای آرامش خواب کودک,دعایی برای ارام خوابیدن نوزاد,دعا جهت خواب ارام نوزاد,دعا برای آرامش خواب بچه,دعا جهت خواب ارام کودک مجرب

دعا و اعمال قبل از خواب برای آرامش – دعای دفع استرس

آن حضرت روایت شده: پیامبر بر من وارد شد در حالی که بستر خواب را آماده کرده بودم، و فرمود: ای فاطمه نخواب جز آن که چهار کار را انجام دهی، قرآن را ختم کرده و پیامبران را شفیع خود قرار داده، و مومنین را از خود راضی نموده، و حج و عمده را انجام دهی، تا آن جا که فرمود: پیامبر فرمود: هرگاه سوره توحید را سه بار بخوانی، گویا قرآن را ختم کردی، و هرگاه بر من و پیامبران قبل از من درود فرستی ما شفیعان تو درروز قیامت می شویم اللهم صل علی محمد و آل محمد و صل علی جمیع الانبیاء و المرسلین و اولیاء الصالحین و هرگاه برای مومنان استغفار کنی، آنان از تو راضی می گردند، اللهم اغفر للمومنین و المومنات و المسلمین و المسلمات. و هرگاه بگوئی: سبحان الله و الحمد لله و لا اله الا الله و الله اکبر حج و عمره را انجام داده ای. (95) از اعمال دیگر آنحضرت قبل از خواب: (96)
الله اکبر 34 مرتبه
الحمدلله 33 مرتبه
سبحان الله 333 مرتبه

*******************

ز امام صادق علیه السلام روایت است که فرمود: حضرت فاطمه علیهاالسلام از خوابهای پریشان به پیامبرشکایت کرد، آن حضرت فرمود: هرگاه چنین خوابی دیدی، بگو:
اعوذ بما عاذت به ملائکد الله المقربون، و انبیاء الله المرسلون و عباد الله الصالحون، من شر رویای التی رایت، ان تضرنی فی دینی و دنیای.
و سه بار به سمت چپ خود آب دهان بینداز. (977)



 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا