توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تعبیر خواب

تعبیر خواب خالکوبی کردن – معنی دیدن خالکوبی بدن در خواب

دیدن تاتو یا همان خالکوبی کردن در خواب به نطر نمی‌رسد تعبیر چندان مناسبی داشته باشد. مطیعی تهرانی در جایی می‌گوید چنانچه در خواب دیدید که پوست بدنتان سالم و خوب است و نقصی در آن نیست،

تعبیر دیدن خالکوبی در خواب چیست؟

دیدن تاتو یا همان خالکوبی کردن در خواب به نطر نمی‌رسد تعبیر چندان مناسبی داشته باشد. مطیعی تهرانی در جایی می‌گوید چنانچه در خواب دیدید که پوست بدنتان سالم و خوب است و نقصی در آن نیست، (مثل خالکوبی) خواب شما از آینده ای نه چندان دور خبر می‌دهد که پول دار و متنعم خواهید شد و به خیلی چیزها که آرزو دارید خواهید رسید. بنابراین با توجه به گفته مطیعی تهرانی هرگونه آسیب رسیدن به پوست بیانگر اندوه و یا نرسیدن به هدف است.

آنلی بیتون می‌گوید: اگر در خواب ببینید که خالکوبی کرده باشید، نشانه آن است که امری موجب می‌گردد خانه خود را برای مدتی طولانی ترک کنید.

رویاهای مربوط به تاتو کاملا منحصر به فرد هستند. آنها تمایل شما را به ایستادگی در ملاء عام نشان می دهند، آرزوی شما این است که در بین مردم محبوب باشید و بر امور روزمره خود کنترل داشته باشید. علاوه بر این چنین رویاهایی توجه شما را به طبیعت نشان می دهند.

یک رویای خال کوبی گاها نمایانگر رویدادی است که تأثیر جاودانه ای بر شخصیت شما خواهد گذاشت. دیدن افراد دیگری که خال کوبی دارند به این معنی است که این افراد در تلاشند تا به شما نزدیک شوند (مانند یک عاشق قدیمی) و می خواهند برای جلب توجه شما خصوصاً در مواردی که قدردانشان نبوده اید باز هم تلاش کنند.

خال کوبی گاهی به شخصیت شما مربوط می شود. افرادی که روی بدن خود خال کوبی می کنند معمولاً به یک سفر معنوی می روند و اطلاعات زیادی را در ناخودآگاه خود ذخیره می کنند و همین اطلاعات در نهایت به صورت یک رویا بیان می شود. در موارد خاص، رویاهایی که بیشتر بر روی خال کوبی تاکید دارند نشان دهنده کار فوری ای هستند که شما را از خانه خود دور می کنند، یا شاید شروع مرحله جدیدی از زندگی تان را نشان دهند.

وقتی متوجه می شوید که به همراه یکی از دوستانتان خال کوبی کرده اید، این خواب حاکی از عشق و پیوندی است که در آینده در بین شما به وجود خواهد آمد و باعث می شود که به هم نزدیک شوید.

به طراحی و رنگ خال کوبی ای که در خواب مشاهده می کنید توجه ویژه ای داشته باشید زیرا می تواند معنای کامل رویای شما را تغییر دهد. آن را با وقایع زندگی خود مقایسه کنید، این نوع خواب ها می توانند گذشته شما را نشان دهند یا این که چیزی را در مورد آینده تان بگویند.

رویای خال کوبی گل ممکن است زندگی شما را نشان دهد در حالی که خال کوبی حیوانات نمادی از پول است و می تواند شما را به روشی خاص راهنمایی کند. حتی خال کوبی مار می تواند نشان دهنده دشمنانتان باشد.

تعبیر خواب خالکوبی بر بدن دیگران

آنلی بیتون: دیدن خالکوبی روی بدن دیگران در خواب، نشانه آن است که به رابطه عاشقانه دیگران حسادت می‌کنید.

تعبیر خواب خالکوبی کردن

آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید بر بدن دیگران خال کوبی می‌کنید، نشانه آن است که برای کسب تجربه ای ممتاز از جمع دوستان خارج می‌شوید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا