توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای پولدار شدن بر اساس علوم غریبه

در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت سیراف دعای پولدار شدن بر اساس علوم غریبه را می خوانیم که باعث می شود به ثروت عظیم برسید و کم تر درگیر مشکلاتی شوید که منشا آن ها مالی است. ان شاء الله که با خواندن این دعا در زندگی تان تحولی ایجاد می گردد.

دعا و ختم مجرب رزق و روزی

دعای ثروتمند شدن فوری,دعاي ثروتمند شدن,دعای ثروتمند شدن در شش روز,دعای ثروتمند شدن در هفت روز,دعای ثروتمند شدن در 6 روز,دعای ثروتمند شدن روز جمعه,دعای ثروتمند شدن

دعای پولدار شدن بر اساس علوم غریبه

این دعا برای کسب روزی حلال بسیار مناسب است. البته مشخص نیست کتاب علوم غریبه شامل چه دعا هایی می شود و چقدر منبع قوی هستند اما آیه زیر بر اساس کتاب مبارک قرآن است که قطعا به قدرت تاثیر آن می افزاید.

برای پولدار شدن از طریق دعا بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود:

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»

توصیه می کنم از جست و جو برای اینکه از غیب به ثروت برسید خودداری کنید و به جای آن بیشتر بر روی برنامه های عملی و یادگیری مهارت هایی تمرکز کنید که می تواند شما را به واقعیت نزدیک کند. هیچ ثروتی از غیب برای شما نمی آید مگر آنکه خودتا با تلاش به آن دست پیدا کنید.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا