توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دانستنی ها مذهبیمذهبی

افزایش همکاری‌های مسجد مقدس جمکران با مرکز تخصصی مهدویت

طی نشستی مشترک، طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی برای هم‌افزایی و همکاری بیش‌ازپیش مسجد مقدس جمکران با مرکز تخصصی مهدویت تدوین شد.

طی نشستی مشترک، طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی برای هم‌افزایی و همکاری بیش‌ازپیش مسجد مقدس جمکران با مرکز تخصصی مهدویت تدوین شد.

به گزارش مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، نشست مشترک مدیران مدیریت خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران و مدیران و مسئولین واحدهای مرکز تخصصی مهدویت با محوریت هم‌افزایی، تعامل و همکاری‌های مشترک در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ و اندیشه مهدوی برگزار شد.

در این نشست با تأکید برافزایش بیش‌ازپیش همکاری‌های دوجانبه، ظرفیت‌ها، امکانات و فعالیت‌های هر دو مجموعه موردبررسی کارشناسی قرار گرفت و فعالیت‌های گذشته نیز باهدف رفع نواقص و تقویت توانمندی‌ها آسیب‌شناسی شد.

تهیه و تدوین و اجرای طرح جامع کودک و نوجوان مهدوی با عنوان طرح شهید عزیز اللهی، تهیه، تدوین و اجرای طرح جوان منتظر انقلابی با عنوان طرح شهید حججی، تهیه، تدوین و اجرای طرح جامع خانواده منتظر با عنوان مکتب شهید سلیمانی، تدوین طرح و تهیه محتوی نمایشگاه معارف مهدوی با عنوان مهدی الامم و برگزاری کرسی‌های امام شناسی و مهدی شناسی ازجمله مصوبات این نشست بود.

همچنین مقرر شد اساتید، کارشناسان و مبلغین مهدوی موردنیاز برای فعالیت‌های مسجد مقدس جمکران توسط مرکز تخصصی مهدویت تأمین شوند.

انتهای پیام/

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا