توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تعبیر خواب

تعبیر خواب مرغابی (اردک) چیست؟ تعبیر دیدن اردک مرده سیاه یا سفید

مرغ آبی یا اردک در خواب دیدن خبری است غم انگیز که کانون خبر در دوردست قراردارد.

تعبیر دیدن مرغابی (اردک) در خواب چیست؟

تعبیر مرغابی,دیدن اردک در خواب

مرغ آبی یا اردک در خواب دیدن خبری است غم انگیز که کانون خبر در دوردست قراردارد.

اگر ببینیم یک مرغ آبی بر بام خانه نشسته خبری به ما می رسد که می تواند از یک مسافر باشد.

مرغ آبی سفید خبری است خوش و مرغ آبی سیاه خبری است نامطلوب و بد. اما مرغابی نعمت است و روزی. اگر ببینیم مرغابی در خانه داریم مالی به ما می رسد. اگر ببینیم مرغابی از خانه ما پرواز کرد و رفت زیان می کنیم و مالی را از دست می دهیم.

اگر ببینیم مرغابیان در آسمان یا روی زمین صدا می کنند حادثه ای اتفاق می افتد برای ساکنان جائی که مرغابیان دیده می شوند که بهتر است در خانه بیننده خواب نباشد. اگر دیدید با مرغابی حرف می زنید از زنی ثروتمند سود می برید.


تعبیر خواب اردک

معبرین غربی گویند:

  • اگر در خواب دیدید که اردکی را شکار می‌کنید این خواب به شما هشداری در مورد تغییرات شدید و غیر منتظره در پیاده سازی برنامه‌هایتان بیان می‌کند.
  • اگر به سمت اردک شلیک کردید این خواب نشانه‌های خوبی را به همراه نخواهد داشت. اردک سمبل شخصی است که از فریب دادن شما لذت می‌برد.

تعبیر خواب اردک در آب

معبرین غربی گویند: دیدن اردک در آب خوابی است نیکو. این بدان معناست که بیننده خواب به زودی خبرهای مهم و موثقی را دریافت خواهد کرد. اما اگر اردکی را از آب بیرون کشیدید بیانگر ایجاد مشکلاتی برای فرزندانتان است.

ونگ می گوید : اردک ارتباطی بین قلمرو روحی و دنیای فیزیکی برقرار می‌کند. اردک‌ها حیوانات با استعدادی هستند که می توانند راه بروند، پرواز کنند یا شنا کنند. یک اردک بیانگر انعطاف پذیری شماست و اینکه توانایی منعطف شدن و خم شدن و منطبق شدن در موقعیت های مختلف را دارید.

گاهی نیز به این معنا است که شما خودتان را در معرض خطر قرار می‌دهید و خیلی خودتان را ول می‌کنید.

تعبیر خواب پرواز کردن اردک

کارل یونگ می گوید: بیانگر آزادی روح شماست.

تعبیر خواب شنا کردن اردک

کارل یونگ می گوید: بیانگر ضمیر ناخود‌آگاه شماست.

تعبیر خواب دیدن اردک دو سر

کارل یونگ می گوید: بیانگر این است که نیاز دارید بیشتر رگ و ریشه داشته باشید. شما نیاز دارید که به طور کامل به یک سری مسائل احساسی نگاهی بیندازید.

تعبیر خواب دیدن اردک سفید

کارل یونگ می گوید: بیانگر دروغ و فریب است.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا