توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
فروشگاه مقاله

دانلود کتاب فوتبال علیه دشمن/صوتی+PDF

معرفی کتاب صوتی فوتبال علیه دشمن عادل فردوسی پور در کتاب صوتی فوتبال علیه دشمن که به قلم سایمون کوپر نوشته شده، از تأثیرگذاری پیچیده‌ی فوتبال در دگرگونی ساختارهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی صحبت می‌کند،

کتاب فوتبال علیه دشمن

  • :کتاب فوتبال علیه دشمن
  • نویسنده: عادل فردوسی ‌پور
  • مترجم: سایمون کوپر
  • زبان: فارسی
  • شاخه: عمومی ورزشی
  • نوع کتاب: چاپی
  • تعداد صفحات:408
  • فرمت کتاب : PDF و صوتی
  • :  15000تومان
  • حجم فایل :9.42 MB 

دانلود کتاب فوتبال علیه دشمن/صوتی+PDF
دانلود کتاب فوتبال علیه دشمن/صوتی+PDF

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله از واتس آپ و تلگرام پیام بدید.

در صورت مشکل در دانلود فایل در واتس آپ به ما اطلاع دهید

معرفی کتاب صوتی فوتبال علیه دشمن

عادل فردوسی پور در کتاب صوتی فوتبال علیه دشمن که به قلم سایمون کوپر نوشته شده، از تأثیرگذاری پیچیده‌ی فوتبال در دگرگونی ساختارهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی صحبت می‌کند، از آنچه باعث پیوستگی و از هم گسستگی ملیت‌ها و قومیت‌ها شده. این ورزش عجیب مرزهایی ناشناخته به وسعت جهان دارد!

چه فوتبال را دوست داشته باشید و چه دوست نداشته باشید، خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم! مشخص نیست فوتبال (Football) چقدر محبوبیت دارد اما هر چه هست، چیزی فراتر از محبوب‌ترین بازی جهان است. به تعبیر بسیاری از افراد فوتبال یک زبان بین‌المللی است که حکم مرگ و زندگی را دارد. پله معتقد است فوتبال بازی زیبایی است که جنگ‌ها را آغاز می‌کند و به پایان می‌رساند و بسیاری از دیکتاتورها را در قدرت نگه داشته است.

فوتبال علیه دشمن (Football against the enemy) در سال 1993 در نوزده فصل به چاپ رسید. ده سال بعد با افزودن دو فصل دیگر و ضمیمه تجدید چاپ شد. اثر حاضر در سال 1389 با ترجمه‌ی «عادل فردوسی پور»، مجری و گزارشگر محبوب فوتبال، در ایران منتشر شد و به سرعت در لیست پرفروش‌های بازار کتاب قرار گرفت.

سایمون کوپر (Simon Kuper) برای بررسی تأثیر فوتبال بر سیاست و فرهنگ به 22 کشور سفر کرده در تلاش بوده تا بفهمد چه چیزی باعث می‌شود که هر ملتی به‌طور متفاوت این بازی را انجام دهد.

او در سفرهایش با هواداران بسیاری روبرو شد. از هواداران دوآتیشه و وفادار آلمانی گرفته تا ژنرالی آرژانتینی که دیدگاه خودش را راجع به تاکتیک‌ها داشت.

سايمون کوپر، نویسنده‌ی کتاب فوتبال علیه دشمن

«سايمون کوپر» Simon Kuper نویسنده و روزنامه‌نگار اهل انگلیس متولد سال 1969 است. او تحصیلاتش را در رشته‌ی تاریخ و آلمانی در دانشگاه آکسفورد به سرانجام رسانده است و درباره‌ی حوزه‌های مختلف ازجمله فوتبال و اقتصاد در مطبوعات ازجمله روزنامه‌ی اقتصادی فایننشیال تایمز می‌نویسد. «سايمون کوپر» در حال حاضر در پاریس ساکن است و در طول زندگی‌اش به سراسر دنیا سفرهای زیادی داشته است که بازتابی از آن را می‌توانیم در کتاب «فوتبال علیه دشمن» ببینیم. «سايمون کوپر» بر این باور است فوتبال تنها بازی بین دو تیم نیست، بلکه یک‌زبان بین‌الملل است. او در مقدمه‌ی کتاب «فوتبال علیه دشمن» نوشته است: «اگر فوتبال را دوست داريد اين مطلب را بخوانيد … و اگر فوتبال را دوست نداريد بازهم اين كتاب را بخوانيد.»

تصاویری از کتاب/

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا