توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
گام به گام

دانلود گام به گام کتاب های دوازدهم

بالاخره بعد از کلی درخواست برای شما تصمیم گرتیم تا گام به گام های دوازدهم را به صورت یک مطلب و جامع در اختیار شما قرار دهیم.

گام به گام دروس دوازدهم

ریاضی و تجربی و انسانی

گام به گام دروس دوازدهم

فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت

نام درس : تمام درس ها | موضوع : گام به گام درسی | نویسنده : نمره برتر

منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : دوازدهم – ریاضی , تجربی و انسانی

 

گام به گام دروس دوازدهم : بالاخره بعد از کلی درخواست برای شما تصمیم گرتیم تا گام به گام های دوازدهم را به صورت یک مطلب و جامع در اختیار شما قرار دهیم. تمام گام به گام های این مطلب رایگان میباشد البته ما مطلب غیر رایگان در نمره برتر نداریم.
شما میتوانید در لیست زیر گام به گام درس های دوازدهم برای رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی و علوم انسانی دریافت نمایید.

 

 

   

 لینک دانلودگام به گام دوازدهم ریاضی ZIP (124MB)

لینک دانلودگام به گام دوازدهم تجربی ZIP (123MB)

لینک دانلودگام به گام دوازدهم انسانی ZIP (67MB)

 

   

فایل های بالا با فرمت زیپ میباشد. قبل از دانلود فضای کافی داشته باشید و از برنامه es file یا winrar برای باز کردن آنها استفاده نمایید. همچنین میتوانید گام به گام ها را به صورت تکی از زیر دریافت کنید.

 

گام به گام فارسی دوازدهم 

گام به گام دوازدهم فارسیاولین گام به گامی که برای شما قرار داده ایم مربوط به درس فارسی میباشد . در لینک زیر میتوانید گام به گام فارسی دوازدهم را به صورت رایگان دریافت نمایید.

خط زیری

گام به گام دینی دوازدهم 

گام به گام دوازدهم دینیدرس دین و زندگی دوازدهم یکی از مهم ترین درس های مشترک در پایه دوازدهم میباشد که دارای فعالیت های بسیار زیادی میباشد .

خط زیری

گام به گام زبان دوازدهم 

گام به گام دوازدهم زباندرس زبان انگلیسی در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی مشترک میباشد که میتوانید در لینک زیر گام به گام این درس را دریافت نمایید.

خط زیری

گام به گام فیزیک دوازدهم 

گام به گام دوازدهم فیزیکگام به گام بعدی که برای شما می خواهیم قرار دهیم مربوط به درس فیزیک میباشد که در رشته ریاضی و تجربی با هم متفاوت میباشد .

خط زیری

گام به گام مدیریت دوازدهم 

گام به گام بعدی مربوط به درس مدیریت خانواده و سبک زندگی میباشد . امیدوارم از گام به گام این درس لذت ببرید.
  دانلوددانلود گام به گام مدیریت خانواده دوازدهم (6.9Mb)

 

خط زیری

گام به گام زیست شناسی دوازدهم 

گام به گام دوازدهم زیست شناسیدرس زیست شناسی دوازدهم یکی از اختصاصی ترین و مهم ترین درس های دوازدهم تجربی میباشد . در لینک زیر گام به گام زیست دوازدهم را دریافت کنید.

خط زیری

گام به گام حسابان دوازدهم 

گام به گام دوازدهم حسابان 3درس حسابان مهم ترین درس در رشته ریاضی میباشد . امروز نیز برای شما گام به گام حسابان 2 را قرار داده ایم.

خط زیری

گام به گام شیمی دوازدهم 

گام به گام دوازدهم شیمیدرس شیمی یکی از درس های مشترک رشته تجربی و ریاضی فیزیک میباشد. شما می‌توانید به صورت رایگان گام به گام شیمی دوازدهم را در این قسمت دریافت نمایید.

خط زیری

گام به گام علوم و فنون دوازدهم 

گام به گام دوازدهم علوم و فنونگام به گام بعدی مربوط به درس علوم و فنون ادبی پایه دوازدهم میباشد که در لینک زیر می توانید به صورت رایگان آنرا دریافت نمایید.

خط زیری

گام به گام جغرافیا دوازدهم 

گام به گام دوازدهم جغرافیادرس جغرافیا یکی از درس های اختصاصی رشته انسانی میباشد که شما در نمره برتر جزوه های این درس را میتوانید دریافت کنید.

خط زیری

گام به گام تاریخ دوازدهم 

گام به گام دوازدهم تاریخدرس تاریخ یکی از درس های اختصاصی رشته انسانی میباشد که شما در نمره برتر جزوه های این درس را میتوانید دریافت کنید.

خط زیری

 

گام به گام جامعه شناسی دوازدهم 

گام به گام دوازدهم جامعه شناسییکی دیگر از درس های اختصاصی رشته انسانی مربوط به درس جامعه شناسی میباشد هم اکنون گام به گام جامعه دوازدهم را دریافت کنید

خط زیری

گام به گام هندسه دوازدهم 

در لینک زیر برای شما دانش آموزان گام به گام هندسه دوازدهم را قرار داده ایم که میتوانید آن را دریافت نمایید.

خط زیری

گام به گام عربی دوازدهم 

گام به گام دوازدهم عربیدرس عربی یکی از درس های مهم و اصلی در تمام رشته های دوازدهم میباشد که در لینک زیر گام به گام این درس را میتوانید دریافت نمایید.

  دانلودگام به گام عربی دوازدهم (5.6Mb) ریاضی تجربی (تا بهار 99)

  دانلودگام به گام عربی دوازدهم (15.4Mb) انسانی 

  دانلودگام به گام عربی دوازدهم (2.5Mb) کار و دانش

 

خط زیری

 

گام به گام سلامت و بهداشت دوازدهم 

گام به گام دوازدهم سلامتگام به گامی که برای شما قرار داده ایم مربوط به درس سلامت و بهداشت میباشد . در لینک زیر میتوانید گام به گام سلامت و بهداشت دوازدهم را به صورت رایگان دریافت نمایید.

خط زیری

گام به گام ریاضی و آمار دوازدهم 

گام به گام دوازدهم آماردرس ریاضی و امار یکی از درس های اختصاصی رشته انسانی میباشد که در لینک زیر میتوانید دریافت نمایید

خط زیری

گام به گام گسسته دوازدهم 

گام به گام دوازدهم گسستهیکی از مهم ترین درس های رشته ریاضی مربوط به درس گسسته میباشد در لینک زیر میتوانید گام به گام گسسته دوازدهم را دریافت نمایید.

خط زیری

گام به گام ریاضی دوازدهم تجربی

گام به گام دوازدهم ریاضیدرس بعدی مربوط به کتاب ریاضی میباشد . شما میتوانید گام به گام ریاضی دوازدهم را در لینک زیر دریافت نمایید.

خط زیری

گام به گام نگارش دوازدهم 

رسیدیم به درس عمومی و مشترک پایه دوازدهم در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی ؛ در لینک زیر گام به گام نگارش دوازدهم را دریافت کنید.

خط زیری

 

گام به گام هویت دوازدهم 

گام به گام دوازدهم هویت اجتماعیدر لینک زیر گام به گام هویت اجتماعی را برای شما قرار داده ایم که امیدوارم از آن لذت ببرید.

خط زیری

گام به گام فلسفه دوازدهم 

گام به گام دوازدهم فلسفهو آخرین گام به گامی که برای شما دانش آموزان و کاربران همیشگی نمره برتر قرار داده ایم مربوط به درس فلسفه میباشد که میتوانید آنرا به صورت رایگان دریافت نمایید.

خط زیری

 

 

نکته های مهم در صورتی گه گام به گام درسی در بالا مشاهده نشد از طریق نظرات به ما اعلام نمایید.

دریافت با لینک مستقیمبه دلیل بروز بودن نمره برتر از دیگر مطالب سایت نیز دیدن فرمایید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا