توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
موزیک بی کلام عاشقانهموسیقی

آهنگ بی کلام و عاشقانه آتش در قلب

آهنگ بی کلام و عاشقانه آتش در قلب

آهنگ بی کلام و عاشقانه آتش در قلب در این پست قصد داریم برای شما موزیک عاشقانه و آرامبخش از موسیقی های بی کلام اثر دیوید آرکنستون را ….

آهنگ بی کلام و عاشقانه آتش در قلب

 

ثبت لحظاتی فراموش نشدنی با آهنگجدید و بسیار زیبای « آتش در قلب» اثری از دیوید آرکنستون

در این پست با جدیدترین آهنگدیوید آرکنستون David Arkenstone هنرمند برجسته ی آمریکایی در خدمت شما هستیم. اثر پیش رو که  Barcelona Nights یا شبهای بارسلونا نام دارد مجموعه ای است از قطعات اجرا شده با گیتار اسپانیایی و فضایی رمانتیک که یاد آور لحظات شیرین زندگی است. آلبومی که تنوع ریتم ها و ملودی های ان آرامش بخش روح و روان می گردد. در ادامه دعوت می کنیم تا این اثر زیبا و شنیدنی را برای نخستین بار در فضای مجازی با کیفیت اصلی و اورجینال۳۲۰ به همراه کیفیت خوب و رایگان دریافت و از شنیدنش لذت ببرید.

دانلود 

راهنما دانلود رمان

برای دریافت رمان کافی است بر روی لینک دانلود کلیک راست نموده و گزینه save as link را بزنید

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا