توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
سخنرانی و نقد و برسی

ویدئوی موفقیت در کنکور – دکتر آزمندیان mp4

ویدئوی موفقیت در کنکور – دکتر آزمندیان mp4

ویدئوی موفقیت در کنکور – دکتر آزمندیان mp4

موفقیت در کنکور – دکتر آزمندیان

 

در این ویدئوی دکتر آزمندیان در مورد راه های موفقیت در کنکور صحبت می کند. ایشان تاکید دارند که تکنولوژی فکر روشی زیبا برای هدایت و برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه انسان است تا به کمک آن باورهای زیبا و روحیه عالی در انسان ساخته شود تا انسان از رهگذر داشتن باورهای درست و اعتماد به نفس و احساس شخصیت و نیز کسب روحیه‌ای عالی و با نشاط، بتواند اندیشه‌های بزرگی را در ذهن خود خلق کند و با اقدام و تلاش و داشتن انگیزه و عشق، به خلق دستاوردهای موفقیت آمیز در زندگی خود اقدام نماید

 

بهترین راه ایجاد انگیزه در یاد گیرندگان بهبود شرایط یادگیری افزایش سطح کیفی روش های اموزشی است. در این صورت کسب موفقیت علاقه و انگیزش انها نسبت به مطالب تازه افزایش می یابد. در زیر به روش های دیگر اشاره می شود.

۱. انچه از یاد گیرندگان به عنوان هدف اموزشی انتظار دارید در اغاز درس دقیقا به آنها بگویید.

۲. در شرایط مقتضی از تشو یق های کلاسی استفاده کنید.

۳. از ازمون های و نمرات به عنوان وسیله ای برای ایجاد انگیزش در یاد گیرندگان استفاده کنید.

۴. ازخاصیت بر انگیختگی مطالب مختلف استفاده کنید.محرک های تازه.تعجب بر انگیز و پر معنی سطح بر انگیختگی را افزایش می دهد . دقت شود تا مسائل و مطالب ارائه شده بیش از حد توانایی دانش اموزان . پیچیده نباشد چون باعث دلسردی و شکست و نا کامی انها می شود. .

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا