توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
مدل لباس عروس

5 کفشی که هر عروس خانم باید داشته باشد!

5 کفشی که هر عروس خانم باید داشته باشد!

5 کفشی که هر عروس خانم باید داشته باشد!

اگر نمی‌خواهید جز این عروس‌ها باشید باید به نکات مهم، کاربردی و البته هوشمندانه توجه داشته باشید تا پاهایتان که همان قلب دوم شما است آسیب نبینند و در عین حال زیبا و منحصر به فرد باشید.

کفش عروس

اولین نکته که معمولا در مورد کفش عروسی از قلم می‌افتد توجه به کفش روز قبل، روز بعد و حتی چند ساعت مانده به عروسی است. شما در کنار تمام هزینه‌های مربوط به عروسی باید در مورد خرید کفش نیز دست و دلبازی به خرج بدهید تا خسته نشوید، پاهایتان آسیب نبیند و بتوانید هم‌پای مهمان‌ها پایکوبی کنید. در ادامه به شما 5 کفش معرفی می‌کنیم که باید برای مراسم خود تهیه کنید!

1- با این کفش به پیشواز عروسی بروید:

بسیاری از عروس‌ها یک یا دو شب قبل از عروسی جشن دارند؛ عده‌ای جشن پایان دوران مجردی می‌گیرند و عده‌ای مراسم حنابندان دارند. اگر جز عروس‌هایی هستید که یه یا دو شب قبل از عروسی، جشن یا مهمانی برگزار می‌کنید حتما یک کفش جلوباز و پشت باز بپوشید. این کفش پاهای شما را خسته نمی‌کند و از تاول زدن احتمالی پاهای شما جلوگیری می‌کند. توجه داشته باشید که پاشنه کفش بیش‌تر از 10 سانت نباشد.

کفش عروس

2- کفش‌ آماده شدن!

روز عروسی روز ی نیست که بتوانید تا هر زمان که می‌خواهید بخوابید و ریلکس باشید. معمولا آرایشگرها از صبح خیلی زود پذیرای عروس‌ها هستند و 4-5 ساعت برای عروس وقت می‌گذارند؛ بنابراین باید بدانید برای آماده شدن چند ساعت مشغول هستید و اگر کفش مناسب به پا نداشته باشید در طول روز پاهایتان خسته می‌شود و ورم می‌کند. یک جفت دمپایی ساده برای این چند ساعت بهترین انتخاب است تا آماده شوید.

کفش عروس

3- کفش‌ بله گفتن!

پس از این که آماده شدید و وقت آن رسیده تا کفش‌ اصلی‌تان را بپوشید. اگر برای عکاسی به باغ یا آتلیه عکاسی می‌روید بهتر است همان کفش جلوباز و پشت بازی که برای مراسم قبل از عروسی تهیه کرده بودید را همراهتان ببرید و هرجا که کفش‌هایتان پیدا نبود آن را بپوشید تا پاهایتان خسته نشود. در نهایت برای ورود به سالن عروسی و مراسم عقد کفش اصلی‌تان را بپوشید و چند ساعتی را با آن بگذرانید.

کفش عروس

4- کفش‌ پایکوبی!

پس از چند ساعت سر کردن با کفش پاشنه بلند، نوبت آن رسیده تا کفشی راحتی بپوشید و چند ساعتی را با دوستان و فامیل‌های خود به جشن و پایکوبی بپردازید و شبی خاطره انگیز برای خودتان بسازید. پس از چند ساعت جشن و پایکوبی می‌توانید مجددا سراغ کفش‌های اصلی خود بروید و بقیه مراسم را با کفش‌های پاشنه بلند خود بگذرانید.

کفش عروس

5- کفش ماه عسل!

اگر تا به اینجا به حرف ما گوش کرده باشید؛ احساس خستگی ندارید و کمر درد و پا درد نیز به سراغ شما نیامده. وقت آن رسیده چند روزی را با عشق زندگی خود بگذرانید و خاطرات شیرین ماه عسل را رقم بزنید. برای دوران ماه عسل و مسافرت رفتن یک جفت صندل تخت با رنگ شاد یا طلایی انتخاب خوبی است. این سبک کفش خسته‌تان نمی‌کند و می‌توانید پا به پای عشق خود از آفتاب زیبا و نسیم خنک روزهای شیرین زندگی خود لذت ببرید!

کفش عروس

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا